Bazı durumlarda olacak şeyleri hissediyorum, içime doğuyor neden?

Çoğunlukla bir şey diyorum mesela kesin şöyle yapacak diyorum yapıyor. Kesin öyle biridir diyorum öyle çıkıyor. Lazım olur diye içime doğuyor, bir süre sonra iyi ki almışım diyorum. İçimde koruyucu biri var gibi, şöyle yap böyle yap diyor, dediğini de yapınca her şey iyi gidiyor. Deliriyor muyum bilmiyorum ama sürekli de izleniliyor ve takip ediliyor gibi hissediyorum. Sürekli biri geliyor diye hissedip arkama bakıyorum. Bir zamanlarda sürekli ezan sesi duyardım kulağımda ne bileyim. Nedir bu iç sesim mi, deliriyor muyum napıyorum?
Bazı durumlarda olacak şeyleri hissediyorum, içime doğuyor neden?
Cevapla