İzledikce kahroldum yaa :( ?

Darbede askerlere yapılan eziyet birde hepsi yalan montaj deniliyordu cocuklar kanlar içinde nasıl ağladım bir de abi annem görmesin diyor hele bir kardeşim var cekmeye calisiyor onunde duryo güya fotosu ciksin garibim poliste sarilip korumaya çalisiyor Askeri ciğerim yandı yaa bunlara niye bisey olmuyor? Nasil bir vicdan birde 4 tanesini öldürdük diyolar :( ?
İzledikce kahroldum yaa :( ?
Cevapla