Birisi vardı arasa bir tatlılık yapıyordu adım atıyordu ama ben heyecanlanıp karşılık veremiyodum şimdi kesti normal mi?

Yani ben birden kalıyodum teşekkür ediyodum sadece karşılık veremiyodum. Şimdi hepsini kesti. Sizce normal mi ben bişey yapmalımıydım?
Birisi vardı arasa bir tatlılık yapıyordu adım atıyordu ama ben heyecanlanıp karşılık veremiyodum şimdi kesti normal mi?
Cevapla