6 7 ay platonik takılmak stalkla tüm geçmişi öğrenmek, önüne sermek ve soğumak sonra kafandan silmek (Yaşandı)
Öneri: Platonik olarak hoşlandığınız biri varsa ve açılma düşünceniz yoksa stalk yapın soğuyorsunuz zaten hsjsksksksk Ama daha da hoşlanma hatta aşık olma ihtimaliniz de olabilir bundan sorumlu tutulmak istemem (%0000,1 falan)
Öneri: Platonik olarak hoşlandığınız biri varsa ve açılma düşünceniz yoksa stalk yapın soğuyorsunuz zaten hsjsksksksk Ama daha da hoşlanma hatta aşık olma ihtimaliniz de olabilir bundan sorumlu tutulmak istemem (%0000,1 falan)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben platonik aşık olmam.. beni sevmeyeni ben hiç sevmem zaten
Bu cevabı yazanlar kendimize güvenimizi kaybettirdiniz hsjsjskks
İlkokuldan liseye kadar ama şu an unuttum çocukluk işte asölssi
Çocukluk..
🥲
Hiç platonik olmadım biri beni sevmeden onu sevemedim
Bu konuda makale yaz hepimiz faydalanalım üstad
Ne makalesi kitap yaz
Canım beni sevmeyeni ya da benden etkilenmeyenden bende etkilenmedim kimsenin peşinde kosucak halim yok
Hayır hiç platonik olmadım
Ya nasıl ya
bas baya khkhkj
Kafamda her insanın bir kerede olsa platonik olma ihtimali düşüncesi var o yüzden böyle cevaplar beni şaşırttı
ben böyle olmadım hoşlanıyorsam gider söylerim hayır cevabı almaktan korkmam bu dünyanın sonu değil sonuçta ben böyle bakıyorum
Güzel bakış açısı
olması gereken bence böyle :)
Eski sevgilime ayrildiktan sonra takıntı olmuştum 2 sene kadar şimdi yine aklımda az bucuk
az buçukmuş en azından olsun
Ben de flortume takıntı oldum nasıl unutcaz biz ya
Hej evet ya gamze diye bi kiz 1 sene öyle gecti su ana hala oyle
Oldu maalesef unutamıyorum 2 senedir çünkü karşılık veriyordu ve bir süre flortlestik o yüzden unutamıyorum
🥺🥺
1 sene sevildigimi sandığım birini sevdim de boşmuş. Seven taraf olmak yorucu. En güzeli yalnızlık
3yıllık platonik oldum, çocuğun benden haberi bile yoktu...
🥺🥺
6 yıl... Var mı artıran
Mübarek naptın
Yoktur sanırım
Körlük işte
Sonrasında açıldın mı
Gecmiş olsun. Üzülme be. Birini sevemedim eğer sevebilseydim de platonik olurdu herhalde
Küçükken olmuştu. Hahah çocukluk
Çocukluk kelimesinin verdiği darbe
Olsun çiçek gibiyiz 🌸
🫶🫶
halada platoniğimde yani bir aşk olsa evet diğecem
Benim devam ediyor
4 yil