Platonik oldunuz mu? Bu durumla ilgili anılarınız var mı?

ben en son lisede platonik oldum 4 yıl oldu mezun olalı başka kimseyi sevmedim hiç sevgilim de olmadı, beni umursamayan kişilere çok değer vermek istemiyorum, çok bakıyordum çok göz göze geldik sapık gibi hissediyorum kendimi
Platonik oldunuz mu? Bu durumla ilgili anılarınız var mı?
Cevapla