Gelinimizin teyzesinin nişanı vardı bende şık olmak istedim uzun ama dar kalıp bir elbise aldım mankende normal duruyordu zayıf olduğu için ben hafif balık etliyim dar oldu diye hayatı zindan etti bana zaten gidemedim nişana falan da elbiseyi kadınlar bohça getirmeye geldiğinde giydim hala kızıyor bıktım artık
Sırf nişanlıma sormadan elbise aldım diye bu tepkiyi vermesi abartı değil mi (resimli)?
Gelinizin teyzesinin nişanında sizin ne işiniz var bu birincisi. İkincisi neden elbise alınıyor ve kendinizi kime göstermek istediniz? Erkekler siz kadınları sizden daha iyi tanır ve neyi ne için yaptığınızı çok iyi bilir. Bence yerinde bir tepki ve belli ki daha önceden de bir çok hatanız olmuş. Adam da tüm biriktirdiklerini dökmüş ortaya ve sizi hayatından çıkarmış
Rıza almak olgunlukmuymuş allasen 😂 bu varya sosyal medyadaki ergenlerin sayfalarını takip edip tribe girmiyorsa ne olayım 😂 kapıyı göster defolsun gitsin senin kanknı biliyorum diyor birde tam bir sığır bu
Erkeğe bir erkek olduğunu hissettirmek gerekir, anlıyorum ki sadece bu hareket değil birikmiş birkaç hareket ile adam bu noktaya gelmiş, sırf buna değildir ama bileti bu olayla kesilmiştir.