Ona aşık olduğum için hem çok mutluyum hem de tükenmiş hissediyorum siz olsanız ne yapardınız?

Ona çok aşığım özellikle boş vakitlerimde onu çok fazla düşünüyorum. Her ne yaparsam yapayım nerede olursam olayım hep aklımda o var. Onu o kadar istiyorum o kadar aşığım ki her gece rüyalarıma giriyor. Onunla evlenmek istiyorum. Dualar ediyorum Allah'ıma lütfen onu bana nasip et diye. Ama bir yandan da yıpranıyorum yine de vazgeçmiyorum ısrarla istiyorum onu. Böyle bir durumda ne yapardınız? Ne yapmalıyım kendimi iyi de hissetmiyorum çünkü çok fazla aşığım ona...
Ona aşık olduğum için hem çok mutluyum hem de tükenmiş hissediyorum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla