şu an o yanında olsa; onunla ne yapmak isterdin?🫣😬😂
🧸🎈🎉❤️🔥
şu an o yanında olsa; onunla ne yapmak isterdin?🫣😬😂
🧸🎈🎉❤️🔥
Aşık olduğum biri yok ama olsaydı şu an kolumu açardım üstüne yatardı. Sarılarak uyurdum. Kokusunu içime çeker ve öperdim. Sabah mutlu uyanırdım, onu da öperek uyandırırdım.
Cevap
18Cevap
Aşık olduğum insan yok
Önce kahve içerdik karşılıklı ama sonrası bende kalsın..
O an çekim neyi gerektiriyorsa onu sanırım muhabbet edebiliriz, oyun oynayabiliriz, yakınlaşabiliriz çekimin nasıl olduğuyla ilgili
Gün batana kadar gözlerine bakar ellerini tutar o kızıl saçlarını koklardım
Nasıl bir insana çevirdiğini anlatmak isterdim
Sarılıp biraz daha uyumak çünkü huzur verir
halka açıķ şeyler değil😄
Sabah sabah cilve yapsın bana bende yiyim bir güzel 😂😂
Aşık oldugum ya da dikkatimi çeken biri yok napıcaz şimdi
Önce kahvaltı aslan parçası sonra çıkıp yürüyelim
Kahvaltı yapardık 😅
Öpmek ama zaten yanımda😅
Ne olacağız böyle diye sorardım
Sarılmak isterim
Kahvaltı
Güzel bir sabah seksi iyi giderdi şimdi
Kahvaltı yapmak :D
Sarılıp öpmek isterim
@karanlık5119 var mı öyle biri
Soru harici cevap vermiyorum
Saygı duyarım
Suratına işerim.
Yaramazlık..
Söylemem
Çekici bulduğum insan olsun
Seks seks oynamak
69 😉🤪
Sabah sevişmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?