Beraber kek 🍰 yapardık. Ucuz kötü bir romantik komedi açıp gülerek izlerdik. Sonra koynunda uyuyakalırdım 😴

Beraber kek 🍰 yapardık. Ucuz kötü bir romantik komedi açıp gülerek izlerdik. Sonra koynunda uyuyakalırdım 😴

Kanmayın böyle şeylere.. hepsi reklam.. köprüyü geçtikten sonra keki tek başına yapıyorsun 😀 eşinde hazırda bekliyor..
Sessizliği dinlerdik.
Cevap
18Cevap
Kendi ellerimle ıhlamur yapardım...
Vaayyy ne şanslı be
Benim hiç sevgilim olmadı bir şey yapmam bu yüzden de yalnızlık kaderim
Sevgilim olaydı neler yapmazdım bea. Açardık bir korku filmi. Mısırlar patlatılırdı, yanında da buzz gibi kola, sarıla sarıla battaniye kombini ile izlerdim. Sonra masaj yapardım 👀
Ayrılık çok yeni. Henüz haftası dolmadı. Mümkünse yanımda olmasın hiç kimse.
Onun elleriden tutar gözlerine bakıp onu ne kadar sevdiğimi söğlerdim
Sarılıp uyurdum. Uyumadan önce de ona bulduğum komik videoları izletirdim
Koynuna girer film izlerdik vey başımı dizine koyup tatlı tatlı sohbet ederdik
Bir tek bana mı denk geliyor.. bana neler yaparsin diyen kız arkadaş 🤦
Sevgilimle yakınlaşmaktan başka bir şey istemezdim şu an 🙃
Hiç sevgilisi olmayanlar butonu...
Varsayıyoruz
Kızlar neden uyuya kalıyor yaaa
Çünkü çook romantik
Tatlı küçük fedakarlıklar smwndn
lunaparkta her şeye binerdik sarılırdık gece sahilde yürürdük ne yapmazdıkki motoroda binerdik
Beraber sinemaya gitmek isterdim. Hiç gidemedim sevdiğim kadınla, ilk olsun istiyorum.
Fink Fink yapmak isterdim
Sarılıp uyumak isterdim
Çok romantik. ✨
sohbet ederdik, sarılırdık..
Yemek yapmasını isterdim
Sevişmek isterdim.
Ona sarılıp kokusunu içime çekmek isterdim
şu an çok sarılmak isterdim
Eğer bir gün olursa o zaman bakarım.
Olmadığı için öyle bi Özlem yok
Kocam yanımda
Saatlerce gözlerine bakar, saçlarıyla oynardım…
Öpüşmek
Valla bu saatten sonra yapacağım şey belli
Söylemem 🙄😄
Kekik içerdik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?