Ben koyduğum fotoğraftaki gibi huzur içinde ona sarılıp uyumak isterdim ❤️
Peki ya siz?
Peki ya siz?


Saat gece 3 te yapılacak fazla bi şey yok, sevişmek isterdim, kucak kucağa film izlemek isterdim, sarılarak uyumak isterdim, ah keşke olsaydı
Dudaklarını dakikalarca öpmek isterdim galiba. Sonrada sımsıkı sarılmak
Çok güzel 😍
Cevap
15Cevap

bu
Masaj mı ne bu 😀
Bir film açıp izlemek, sarıla sarıla sonra öyle uyuya kalmak isterdim🤭🤭🤭
😍
kucaklayıp evi dolaştırırdım heralde şu an enerjim baya bi yüksek xd
Ne aldın 😀
büyük kupada türk kahvesi moruk. fena yükseltiyor beni
😂😂
kafamı okşasın dizlerinde
Ahh 😍
en sevdiğim şey sabaha kadar yapsa doymam
Doyulmaz dediğin gibi
Bu saatte yapılıcak şey belli. Spor
Dizi izleyelim çayımı tazelesin çaydanlık şaqası falan yabsn 🙈🤭😍 çko romantqi
Vay 😄
Sarılmak ve film izlemek film de Titanik
Yemek yapmak isterdim
Beni ayağında sallayıp uyutsun
Tabi tabi huzur içinde hemde 😊
Hihi
Şu an sırtımı çiğnemesini isterdim
Hahaha bu iyimiş 😀
yatağın gıcırtısıyla inliyor olurdu
Saçlarıyla oynardım
Sevişmek
Oyun oynamak isterdim :D
Saklambaç mı oynardınız 😃
Hayır pc oyunu :D :D
Uyurdum şimdi
Sevişme ve seks
Böyle güzel olurdu
Evet 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar