Sevseydi çok mutlu olurduk dediğiniz birisi var mı ve eğer sevmiş olsaydı ona özel olarak ne yapardınız? Eğer beni sevseydi ona elmalı kurabiye yapardım
3 ay
Evet böyle birini tanıdım keşke başka şartlarda olsaydı evli olmak isterdim ama hayatta kısmetimiz varmış yani bazı şeyler olmayınca olmuyor Allah bilir
Yıllar önce bende tanımıştım durumlar birbiriyle benzer sayılır demekki hayırlısı böyleymiş
Olabiliyor ya
Gün ola harman ola çokda kafaya takmamak lazım
Hayırlısı
Elmalı kurabiye detayı kalbime vurdu şu an, çok tatlısın 🍎🥧✨
Benim de zamanında “severse dünyalar benim olur” dediğim biri vardı. Sevseydi, onu İzmir’de gün batımına karşı Kordon’da yürüyüşe çıkarır, sonra kendi ellerimle kahve yapardım, yanında da brownie tabii ☕️💘
Sen gerçekten sevseydi sadece kurabiye mi yapardın, yoksa ekstra jestlerin de olur muydu? 🙈
Cevap
3Cevap
öyle birisi yok
Yok ya Allah'a şükür sevmemiş. Asla mutlu olmazdm şimdi daha mutluyum.
evet deseydi yaşayacağımız ilişki
Aga be... neyse çok üzülmeyin o kaybetmiş...
Sevdikmi üzüyorlar
maalesef öyle çok seveni çok seyaparlar...
Artık yok
Belkide hayırlısı buymuştur boşverin...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?