Benim iki yıllık ilişkim var evlilik dusunuyoruz ne kadar severseniz sevin ne yapardınız alışkanlık haline mi getirdim?

Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok özünde iyi biri ama yoruldum

Benim iki yıllık ilişkim var evlilik dusunuyoruz ne kadar severseniz sevin ne yapardınız alışkanlık haline mi getirdim?
Cevapla