Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok özünde iyi biri ama yoruldum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ayrılman için mobbinge uğruyorsun, cinsel birliktelik oldu mu?
Neden soruyorsun
Yanlış anlama ciddiyetsizlik olarakta algılama, sadece birliktelik olduysa vicdan yapıp, sana mobing uygulayarak kendi isteğinle ayrılmanı istiyor bence.
Hayır daha önce ayrıldım yalvardı yakardı duzelecem dedi bı hafta sonra yine aynı oldu
Şiddet görüyorsun be kuzum, kendini sev, kendine değer ver, kıymetini bil, çünkü o bu karı yapmıyor.
Doğru çünkü hatırlıyorum açık konuşayım aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin falan dedi
Ben sana dedim işte, neden kendini değersizleştiriyorsun, sen bunları kendine nasıl yakıştırıyorsun bir ilişkide olsa kadında erkekte birbirlerinden üstün değiller, kimsenin kimseye hakaret etme hakkı yok.
Değil mi hasta olduğunu sorunlu olduğunu anladım ve kimse değişmiyormus onu da anladim
Anlamış olmana sevindim abicim, gerisi sana kalmış, dediğim gibi kendine yazık etme.
Evet çünkü onu mutlu etmek için yapmadığım şey kalmadı ama gel şikayet hep memnuniyetsizlik hep depresif hep karamsar
Ne yapmayı düşünüyorsun
Çoktan bitmesi gerekiyordu ve aslında o kadar net ki durum ben çok uzatmalara oynadım
O zaman boşuna yorma kendini, gerekeni yap
Evet evlenince yine boşanma durumuna gelirdik ki zaten şimdiden yoruldum kaldiramadim. böyleleri kimsenin hayatını karartmasin evlenmesin
Aynen öyle ama sen kendini düşün, keyfine bak, mutlu ol
Kendini seviyorsan ayrilirsin
Değil mi kendimi sevmeyi geçtim psikolojim bozuldu artık bı İnsan değişir mi
İş ciddiye bindiği için strese girmiş olabilir mi?
Hayır ilk günden beri böyleydi zaten. evliliği o çok istiyor ama ben çok yoruldum çünkü mutlu değilim tukeniyorum yoruluyorum dediğimde yürü git o zaman diyor niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum diyor. daha önce ayrıldım duzelecem dedi düzelmedi bı hafta sonra yine aynı oldu
Evlenmeden önce 1500 kere daha düşünmeni tavsiye ederim
Bı insan sorunları ne olursa olsun bu derece olabilir mi çünkü doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi
Evlilik yaklaşırken daha samimi daha sevgi dolu olması gerekir. Saçmalamış... Yani artık sen bilirsin. Kimse sana evlen ya da evlenme diyemez. Sen kendi gözlerinle görüp yaşıyorsun. Sen kararını vercen.
Degil mi aslında her şey ortada bi insan değişir mi
Kimseyi değiştiremezsin kimseyide değiştirmeye çalışma. Yıpranan sen olursun.
Doğru zaten psikolojim bozuldu hasta olurdu kapisina giderdim niye geldin söz dinlemez kötü kadın olurdum gitmezdim niye gelmedin olurdu. acik konuşayım aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin falan dedi
Yani iyi dayanmışsın ne diyim
Değil mi ama artık psikoljim bozuldu
Geçmiş olsun. Düşünüp gerekeni kendince yaparsın.
Evet aslında o kadar net ki çok daha öncesinden ayrilmaliydim
Çünkü hasta sorunlu normal biri değil anladım artık
Öyle görünüyor
Kişilik bozukluğu da var bence ne yaptıysam da iyilestiremedim mutlu edemedim onu hep şikayet hep depresif hep memnuniyetsiz
Sen baya dolmuşsun😂 papatya çayı iç
Bırak gitsin bence ayrıl şiddete meyilli ise
Psikolojik şiddetin dibini gördüm artık
Ayrıl hemen öyle biriyle olmaz
Düşün doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi mutlu değilim tukeniyorum yoruluyorum dediğimde yürü git o zaman derdi niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum diyordu