Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok özünde iyi biri aliksanlik haline getirmişim sanırım onu ama bittim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevgilinizin ciddi psikolojik sorunları var. Bu ilişkiye devam etmeyi hemen sonlandırmalı ve önünüze bakmalısınız.
Evet biliyorum iki yılın sonunda anladım hasta olduğunu ben de o da sorunlarına bağladık böyle olmasını ama meğer öyle değil. cunku hatırlıyorum doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi
Toksik ilişkiye girmişin çıkmalısın ilerde sana iyi gelmeyebilir
Toksit değil bizimki o hasta sorunlu çünkü mutlu değilim tukeniyorum yoruluyorum dediğimde yürü git o zaman derdi niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum diyordu doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi
Anladım. sen seviyormusun ? böyle davranan birini ayrılabilirsin bende birbirinizi bırakamıyorsunuz sanmıştım yanlış anlamışım
Yani sevgi bı yere kadar oluyor soguyorsun yaşadıklarından sonra. cunku dayanamıyorsun artık
Bencede ki insanlara iyi sana öyle davranması soğutur hala konuşuyormusunuz onunla. hayat süprizlerle dolu yeni kapılar çıkar karşına
Nerelisiniz bazı yerlerde erkekler kabaolabiliyor yine de genelleme yapmıyorum
Doğulu erkekleri biraz öyle oluyor ama bı insan bu derece olabilir mi? Açık konuşayım çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşlarimizin yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin falan dedi
Doğulu erkekleri biraz öyle oluyor ama bı insan bu derece olabilir mi? Açık konuşayım çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşlarimizin yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin falan dedi
Düşün hasta olurdu kapisina giderdim niye geldin söz dinlemez kötü kadın olurdum gitmezdim niye gelmedin olurdu
Offf valla zor durum hasta mi bu adam ne ya
Hangi il
Doğullularda namus kavramı çok farklı bişey diye duymuştum gerçi bizim burdada varda yani orası farklı biraz
Sen çok değer vermişsin ki güzel bişey ama o çok mu şımarmış ya da senin gitmeyeceğinden çok emin
Çokmu emin*
Yok ondan değil geçen sene ayrıldım yalvardi yakardi duzelecem dedi maddi manevi sorunları vardı ona bağladı ben de ona bağladım. sorunlarimdan dolayı böyleyim dedi ama bı hafta sonra yine aynı oldu
Yani söylediğin cümleleri kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenen trip atan küsen yeri geldiğinde kendine üzülüp kendine acıyan ağlayan sürekli onunla ilgilenmemi isteyip kendisi de bı o kadar ilgisiz olup beni degersizlestiren küçük düşüren sürekli depresif karamsar şikayetci olan biri ve sürekli her durumda beni suclutan biri ve çok iyi manipüle ediyordu da. ne yaptıysam da mutlu edemedim yapmadığım şey kalmadı hep bı memnuniyetsizlik hem bı şikayet
O böyle biri madem. sen bu yaşadıklarından sonra sen ne hissediyiyorsun senin piskolojin ve düşüncelerin de önemli sonusçta
Çok iyi manipüle ediyorsa ne yapman gerektiğini bende bilemedin. Bende bazen manipüle olabiliyorum ama insanın elinde değilki
Oda seni seviyor ozaman sadece hatasını anlayıp kendini düzeltebilir belki onunda elinde değil böyle davranmak sonradan pişman oluyorsa
Yani hayatına 100 yakın kadın almış günlük haftalık aylık olarak ilişkiyi sürdürmüş cinsel obje olarak görmüş onlari ve hep degersizlestirmis bana şey derdi sana iyi davranmış halim bu. önceki kız arkadaşlarimi her gün aglatirdim diye halbuki en çok zararı bana verdigini de biliyorum söylüyordu
Artık tamamen sana kalmış bu ilişki ondan kopamamıın sebebi ne
Kopmak değil çok defa gitmek istedim sorunlarından dolayı intihar edecem falan diyordu üzüldüm gidemedim aynı iş yerinde çalışıyoruz sanırım alışkanlık haline getirdim çünkü çok yoruldum düzelmiyor ve hasta sorunlu olduğunu 2 yılın sonunda net anladım meğer sorun sorunları değil kendisiymis
Mesela aynı iş yerinde çalıştığımız kadın arkadaşlarımız ona bişey danistiklarinda bazılarının ondan hoşlandığını söylerdi halbuki öyle bı durum da yoktu niye böyle düşünürdu anlamış değilim
O huy edinmiş bunu insanın suyu değişse huyu değişmez. bazı insanı ne yapsan degişmez ki zorunda degilsinn
Bu arada amacım kimsennin özeline burnunu sokmak veya akılverip yardım etmeye çalışmak değil akıl veren ayrıl diyen çok olur ben sadece seni dinlemek istedim bu kadar. içine atma zarar görürsün anlat biraz paylaş diye. dert paylaşılınca azalır sonuçta hiç tanımadığın birine daha iyi içini dökersin seni yargılamaz:) :) :)
Anladım seni alışmışın demekki ama şunu bil onun öylw davranmasının sebebi veye suçlusu sen degilsin o öyle birisi
Kişilik bozukluğu olabilir sevgilinde
Evet bence de kişilik bozukluğu var hasta sorunlu normal bı insan olmadığını evlenilecek bı adam olmadigini söyledim kabul etti de zaten. bazen de bilinçli yaptığını düşünüyorum bazı şeyleri ve değişmeyeceğini anladım çok zor onu iyilestirecem derken benim psikolojim bozuldu artık
Evet çok teşekkür ederim dinledigin için yardımcı olmaya calistigin icin ama zaten ne yapmam gerektiği çok belli ilk günden beri belliydi o ve o kadar net ki
İyi insanlar karşına çıkar doğru kararını bildiğin için sevindim
Kafanı yıpratma boş şeylere
Elinde şans bvarken hayatın tadını çıkar