Biraz da beklesydiniz ölürmüydünüz? ya evlenip boşandıniz ya da hepiniz evlisiniz 😒😒
#kahretsinn
#kahretsinn
Bir ben kaldım kardeş 😂
https://www.youtube.com/embed/J61e1jI8ZaQEvinin erkeği, çocuklarının babası olacağım zengin karımı bekliyorum hala 🥹 bir an önce bulsa beni iyi olur 😑
@AKaKesKinKa sen yakışıklı değilsinkimreis
@ApolloCreed123 Ramiz dayıyı atmak için yaptım görüşü 😂
Hem yakışıklılığı geçsek de diğer iki kriteri sağlıyor. Kriter çokluğu sağlandığı için o listede yer almamda sakınca yok 😂😂
Yani ben 36 yaşındayım arkadaşlarımında en az yarısı bekar ama bir erkek bu yaşa kadar evlenmediyse niyeti yok demektir. Ayrıca 30/40 yaş arası bekar erkeklerle 18/25 yaş arası kadınlar en çok ilgilenen yaş grubudur.
Cevap
37Cevap
😆😆 o yas aralıgında hiç evlenmeyenler su an da en sıkıntılılar
Kimisinin saçı döküldü. Kimisinin de saçlarına bile aklar düştü.
Özelden foto atabilirim, beğenmezsen saygı duyarım ama iyi olduğumu düşünüyorum :D
Müşteriye yok denmezmiş, o yüzden kalmadı diyelim haftaya bir daha sor istersen :D
Elimizde kalmadı gerçekten
Yaş sadece rakamdır bunu unutmayın. 60 olsada 40 lı yaşlar gibi olabilir.
Hep tipe önem verirsen böyle olması normal yani
şu an o yaş aralığının kapısında bekliyorum bak 🤣 🤣 🤣 hiç evlenmedim az daha dayan 😅🤣😅🤣
Hahaha Onlar niye beklesin seni? Sen onların karşısına yıllar önce çıkacaktın. d
Yıllar önce evlenmekte gözüm yoktu
Tüh.
Ben 27 yim ben de oraya doğru gidiyorum senin yaş kac
serzenişlere bak 😃
Haksizmiyim 😒
ahaahah güzel soru :D
Yakında torun sevecekler.
Hala yaşıyoruz buradayız :D
Yok varız. Neslin devamı için bekliyoruz 🙂
hahahahah tribünler yine tıklım tıklım
İyiler çabuk kapılıyor
Yakında o aralığa gircem maalesef
@Scream166971 neren makesef
@ApolloCreed123 bekar olmak anlamında
tükenmiş demekki
Taze bitti be abla
Bekâr olsam da bana bakan pek olmuyor. 🙂
Sen güzel misin
@ApolloCreed123 Sen ne alaka bro
@ApolloCreed123 Soruyu sorana söylüyorum cevap verdiğim muhatap o olduğu için :D
Özür dilerim kral
Gupguzelim
Gupguzelim yazdim ama diğer sazanin yorumuna düşmüş 🤣🤣
Teyze bi git ya dhbdb
Ama teyze gurban haksizmiyim?
Erkek buluruzda yakışık zorr
Evet benim o kişi yaş 30 her şey yolunda
Bir ben kaldım
Bekar çok var
Yok kalmadi
Hala şansın var
Ben buradayım
yok ya evde kaldık
Yooo burdayım
yükendi kalanlarda çürük çarık
Henüz o kadar yaşlanmadık be abla 😅
Sanmam
Tükendik ;)
O ben değilim 🙄🥲
neden tükensin ki
Tükendi.
Geldik
Burdayım
Çürümüştürmolnlar
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?