Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok özünde iyi biri ama bittim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sadece kendini düşünen bir sevgilin var.
Ömür boyu kendini MUTSUZ bir Köle olmak istiyorsan evlen
Evet ama bencil olmasına ragmen kendisi de mutsuzdu. ne yaptıysam da mutlu memnun edemedim zaten iki yılda psikolojim bozuldu
Gereğini yap ozaman
Yani hangi birini anlatayım ki mutlu değilim tukeniyorum yoruluyorum dediğimde yürü git o zaman derdi niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum diyordu çok garip bı kişiliği vardı yeri geliyordu kendine acıyordu
Oha sen daha sevgiliyken bunları yaşattıysa evlenince düşünemiyorum
Vallahi yoruldum özünde iyi olduğunu düşünsem. ne olacak dışarıya melek gibi olsa ne yazacak mutlu değilim tukeniyorum yoruluyorum dediğimde yürü git o zaman diyen niye bana böyle davranıyorsun dediğimde iyi ediyorum diyordu
Abla senin az kendine saygın gururun varsa bu adamdan ayrıl
Çok doğru diyorsun zaten insan soğuyor Ne kendime saygım kaldı ne özgüvenim kaldı bitik hale getirdi beni. bi insan sorunları ne olursa olsun bu derece olabilir mi ya
evlendikten sonra bunun bi dönüşü olmaz bebek gibi hissettiren saçının teline bişey olcak diye korkan sesini yükseltmeye çekinen adamlar varken sence hakettiğin adam bu narsist ikiyüzlü herif mi
Evet ya çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak kız erkek arkadaşımızın yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin falan dedi
ney şaka yapıyorsun dimi bu ne biçim sevgililik uzatmaya gerek yok tek bişey diyorum allah kurtarsın
Tabi doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda sana da başlarım doğum gününe de dedi bı sıkıntımi anlattım ablamla tartıştım dedim bana ben ablan olsam seni doverdim dedi
Sürekli depresif karamsar memnuniyetsiz şikayetçi olması sürekli onu dinlememi onunla ilgilenmemi isteyip kendisi de ilgisiz olup beni değersizlestirip küçük düşürüp dalga geçmesi kimi zaman söylediğim cümleleri kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenmesi trip atmasi kusmesi yeri gelir kendine acimasi uzulmesi yeri gelir ağlaması benim fikirlerini almaması kendi bildiğini okuması zor günümde yanımda olmaması hasta olduğumda takmmammasindan sıkıldım. ne yaptıysam da mutlu edemedim onu yapmadığım şey kalmadı ama hep şikayet
Bu şahıs adam değil
Değil bence de hatta anladım ki sorun dorunalri değil sorun kendisi hasta sorunlu. ama ne yaşadığımı bilmiyordum çok iyi manipule ediyordu. ona itaat edip onu dogrularina yanlışlarına göre yasiyordum dusun ki bazen ayni işyerinde çalışan kadınların ona bişey danistiklarinda
o kislilerin ondan hoşlandığını söylerdi bana. halbuki öyle bı durum yoktu