Eşimle aramızdaki iletişimin bittiğini düşünüyorum benden sıkılıyor gibi?

Bunu yaşayan var mı daha önce? ne yapmalıyım?
Eşimle aramızdaki iletişimin bittiğini düşünüyorum benden sıkılıyor gibi?
Cevapla