Para yiyici erkekler/kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben çalışmıyorum rahmetli annem ve babamdan miras kaldı lakin her zaman önüme yiyici tipler çıkıyor. Benim kimsenin maaşında, parasında gözüm yok, kimseden pahalı hediyeler talep etmiyorum. Biri ile sevgili olmaya kalkıyorum. Çalışmamı, maaşımı soruyor direk. Bu kadar mı aciz olur bir insan dedim? Dedim ben üniversitesi menzunuyum. Senin kariyerini, işini yüzüne vurmadım. Elit bir aileden geliyorum, çevremde her kesimden insan var ama hiç kimseyi rencide etmedim dedim. Özür diledi ve benle tekrar yazdı, direk engeledim.

Para yiyici erkekler/kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla