Konuştuğum adam (ona çok yazan teklif eden var).. geçen onunla tanışmak isteyen bir kızı anlattı çok kıskandım?

Ciddi niytle konuşuyoruz... Ciddn sevmek böyle birşeymi.. onu kaybetmekten korkuyorum.. çok yazan.. teklif eden kız var... Biz yeni 1 ay sonra ilk defa yüz yüze görüşcez.. ya olmazsa bana isinmazsa... diye düşününce Çok üzülürüm..

Konuştuğum adam (ona çok yazan teklif eden var).. geçen onunla tanışmak isteyen bir kızı anlattı çok kıskandım?
Cevapla