Kız arkadaşım onun yanıma gelişini konumdan izlerken bana takıntılımı oldun he dedi bu yanlış bişeymi?

Merhaba öncelikle ilk kez bi forum kullanıyorum genelde önceden okurdum tepkileri veya insanların düşüncelerini merak ederdim konuma geleyim bugün başlıktada olduğu gibi kız arkadaşım yanıma gelirken yolda onu izledim ve yanıma geldiğinde bi an sen burada değilmiydin orada gözüküyordun dedim bana sende takıntılımı oldun bana dedi ve bunu daha öncedende bir konuda demişti kendi hayatımda genelimde huyum olarak takıntılı fazla ve derin düşünen birisiyim ve bilmiyorum ilk defa bir ciddi ilişkimdeyim ve ilk defa 7 ay sürren ilişkimdeyim sadakatimiz ve sevgimiz karşılıklı şükürler olsun ilk defa beni ben olarak kabul edip tertemizce seven biri kız arkadaşım ve siz dostlardan bana nacize tavsiyeler istiyorum bu ilişkim ve genel hayatımda nasıl aşabilirim çok zor şeyler yaşayıp kendi başıma büyüdüm çocukluğumdan beri ve şüphe takıntılılığım sayesinde her sorunu aştım ama beni yoruyor ve acıtıyor ilişkimde ise kız arkadaşımın bu takıntılı mı oldun lafı onu rahatsız ettiğindenmi bilmiyorum acaba siz kendi yerinizde olsanız gerçekten sizi koruyup kollayan ve merak eden birini takıntılı düşünürmüydünüz ya da partnerniz böyle takıntılı olduğunu düşündürmesi sizi rahatsız edermi ya da ilişkinizde nelere sorun açıp zarar verirdi hepinize şimdiden teşekkür ederim iyi günler dilerim 🖤

Kız arkadaşın yerinde olsam rahatsız olurdum
Kız arkadaşın yerinde olsam rahatsız olmazdım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kız arkadaşım onun yanıma gelişini konumdan izlerken bana takıntılımı oldun he dedi bu yanlış bişeymi?
Cevapla