İlişki bana artık çok uzak geliyor, bu durumu yaşayan var mı?

Uzun zamandır hayatımda biri yok ve artık alıştım bu duruma hiç arayışta da olmadım, geçmişte birtakım toksik ilişkiler yaşadım ve sonunda kötü şekilde bitti. Artık bana ilişki yaşamak çok uzak geliyor o güzel günler geride kalmış gibi düşünüyorum sanki herkes evlenecek ve ben bekar kalacakmışım gibi hissediyorum çünkü kimseye güvenim kalmadı ve evlenilecek insan benim için yok gibi bir şey artık. Bu durumda olan var mı arkadaşlar nasıl üstesinden gelebiliyorsunuz?

İlişki bana artık çok uzak geliyor, bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla