Duygusallık yok diye ilişki yaşamıyorum daha ne kadar bu sürecek?

Ne zamandır bunu istesem de duygusal olarak erkeklerin bunu hak etmediğini düşünüyorum bu kafayla gittiğimde de yaklaşık bir buçuk yıldır ilişki yaşamadım anlık yaşayıp gitti diye gitmek istemiyorum ne yapmalıyım

Duygusallık yok diye ilişki yaşamıyorum daha ne kadar bu sürecek?
Cevapla