Gücüm kalmadı bir ilişki yapmaya bu durum geçici mi?

Yani olmuyor ciddi anlamda yok. Herhalde çok da kurcalayım sevmek bana göre değil illa sevildik ama kullanılacağımı bile bile bıraktım sevdim soğuk havada cebimdeki son parayla otobüs bileti aldım okuluna gittim yetmedi kalpli kutu içine sevinsin diye hediyeler yaptım bulunduğu şehre götüreyim diye kargocu kadın ağladı umarırm senin gibi benim kızımında temiz biri çıkar diye. Yok yok harbiden sevgimin değerini hakedecek biri çıkmayacak Zirvede bırakmak en iyisi diye düşünüyorum

Gücüm kalmadı bir ilişki yapmaya bu durum geçici mi?
Cevapla