Bigo live bilen bilir hediye atıyorsun kızlara falan ordan bir kız düşürdüm hediye attım numarasını instasını aldım sonra 2-3 gün önce yine hediye yerine para attım dün bukuşcaktık mesajlara cevap vermedi cumayı cumartesiye bağlayan gece evde durumlar müsait değil buluşamıycaz dedi sonra sohbet böyle patladı kim haklı



Sonralarda cevabını verdim rahat olun böyle konuşması ağırıma gitti zaten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
bence boş ver gitsin, kız haklı
Reis nasıl kız haklı yukards olayı anlattım diğer mesajlarıda atarım
gayet haklı bide düşürdüm diyosun seni düşürmüşler atmasaydın para senle görüşsün diye para atıyosun düşün ne ezik bişey
Seni düşürmüşler derken
parayı atmışsın kız senle görüşmek istemiyo anlaa
Geçen hafta görüştük daha ilk defa
mileti sık boğaz etme bıkmış senden gördün mü
Bende ondan bıktım mesajın sonunda yazdım zaten
Ya mesajları okurken bile canım sıkıldı sen benden güçlüsün ben olsam sinirden delirirdim sen uzak dur boş ver hayatına devam et
Delirtti zaten
Değmez sakinleş gerçekten değmez
Kız haklı demişler birde gerçekten haklı mı
Hayır sen haklısın sen yorumları okuma bence dahada aklın gider
Böyle tavır yapıp cevap vermesi yüzsüzlük değil mi
Yüzsüzlük vss...
böyle uygulamalarda tanıştığın kızlardan duygusal olmalarını bekleme
Yiyici çıktı işte 😂
Ahahahaha kim kimi dusurmus tartisilir
Kim haklı sen onu söyle sana iyilik yapan birine böyle konuşması kimin ne kadar kaliteli olduğunu gösteriyor
Ahahhha dur bi gulup geliyim. Ulan seviyesiz sen kimin neyin kalitesinden bahsediyorsun? Sen iliskilerde anca para kopegi yerine konulacak insansin. Neuden bahsediyorsun? Al kiz herseyi gostermis. Para atiyorsan can cigersin atmiyorsan sktri cekiyorlar. Kapiss.
Köpek mi
Yakışıklıyım birde neden böyle oluyor anlamıyorum en iyisi karıya kıza para yedirmemek
Bu kız senle buluşmaz boşuna bekleme
Buluştuk geçen hafta
Nasıl geçti
Güzel
Yakınlaşma olmadı demi kızın tepkisine bakılırsa aşırı dominant biri
Oldu yakışıklıyım baktı biraz göz göze geldik ama kızın karakteri bu sert ben ağzının payını verdim ama 250gram için kendimi ezdirecek halim yok
Olmadı pek sadece baktı buluşurken yanaktan öpüştük ama hahshshah
Kazıklanmışsın dostum.
Geçen hafta buluştuk bir defa sen olsan napardın
O kaşarlanmış. İşinin olduğuna bakıyor. Sen olmazsan başkasına oltayı atacak.. Uğraşma derim. Kaprisli ve totosu kalkmış birisi.
Engellemiş hocam ama küfür etmeden çünkü ağır konuştum beni ezemezsin haddini aşma güzelsin diye diğer erkeklere yaptığını bana yapamazsın küfür etmeden engellemiş ağırlığımı ortaya koyduğum için yarın birgün engeli kaldıracak yazacak çünkü bende ona s.. tir git diycem
Aynen. işi düşünce yazacak yine.. Burada da var öyle tiplerden.😄
Sanada mı oldu nasıl oldu
Bana direkt olmadı. Ama biliyorum birşekilde.🙂
Kız sonuna kadar haklı bu arada
Ne alaka anlat bakıyım
2 gün önce para atmamı bekleyemeyip çalışırken beni 2-3 defa arayıp ertesi gün buluşacakken hiç mesajlara bakmayan kız mı haklı şimdi onu mu savundun 😅
Evet kanka kız haklı genelde yayınlarda insanlar beğendikleri için yayıncılara para atar buluşmak veya konuşmak için değil😃 ayrıca kız sana iyilik yapıp instagramını vermis hediyenin karşılığında ve sende kızı kısıtlamışsın iliskinin ilk zamanlarından kısıtlamak saçma zaten birini kısıtlamak dahada saçma umarım anlamışsındır 🙂
Hahshshah sen orada dönen muhabbetleri bilmediğin için doğal sonraları hep özele kayıyor haberin olsun ben insaflıyım bile 😅
İyi yapmış ya
Haklı olan benim nasıl iyi yapmış merak ettim
Para vererek bir kızla ilişki kurabilecegini mi sandın senin 200 300lirana mı kaldı obje gibisin kendini kullandırt böyle
Aramız bozuldu zatende onun yaptığı nankörlük değil mi
Hayır değil sen abazasın
Ben s…mek için yedirmedim’ki nerden biliyorsun abazayım
Neden yedirdin o halde
Belki sevgili olmak istedim böyle davrandı bu arada o sohbette geçti aramızda bir ara hediye atmadım mesaja bakmadığı için bişi diycektim karşılık mı bekliyorsun hediye karşılıksız atılır dedi demekki karşılık beklememden korkmuş
Böyle sevgili mi olunur aw anca parayla bir kızla konusabilirsib
Kız yayıncıydı tipimle karakterimle nasıl etkiliyim bigoyu bilmiyorsun sanırım başta böyle oldu yani
O uygulamadan yapılmaz
Yakışıklıydım olmadı kız paraya tamah ediyor sadece işte sohbetimide beğenmediğini söylüyordu buluştuğumuzda 2 saat sohbet ettik 😅
kız haklı
Neye göre kime göre
bana göre
Neden haklı açıkla o zaman
sen zorlamışın görüşmeye üstüne bi de hesap sormuşun hayırdır sen ya
Birincisi ben zorlamadım planını yaptık ikincisi 2 gün önce benden para isteyende kendisiydi atacaktım zaten ama işteyken beni 2 defa aradı müsait değilim dememe rağmen bunu yapan insan ertesi gün netleşme bir karar olmadan buluşamayabilirz diyor sonra 1 gün boyunca mesajlara cevap vermiyor ertesi gün trip atıyor kimin haklı kimin haksız olduğu ortada eşek başı değiliz burada
niye orada konuşmalar yok o zaman kız tam tersini söylüyor
Ne bekliyordun ki?
Nasıl yani reis
Bedava mı orası?
Yok