En yakın arkadaşımla bı kız yüzünden küstüm kim haklı?

Sekiz yıllık arkadaşımla bi aylık kız için küstüm çünkü arkadaşım kıza limon emojisini atmış kızda bana bunu söyledi bende bunu arkadaşıma söyledim oda şaka olduğunu cevap verseydi engellicegini söyledi tugkandan görmüş bende buna ne gerek olduğunu kardeşim olduğunu söyledim bide hala eximi takip ediyodu ne alaka böyle bi şey yapicaksan bana da haber vermesini söyledim daha sonra konu konuyu açtı helallestik arkadaşlığımız bitti sizce kim haklı

En yakın arkadaşımla bı kız yüzünden küstüm kim haklı?
Cevapla