AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Ben başka boyuta geçmem valla ve benim kız arkadaşım bakire değil mesela ve bekar bir kız ama işte ne kadar güzel olsa da ne bileyim bana karşı bir şey hissetmiyor söylediğim saçma sapan iki cümle yüzünden
Erkeklerde dul kadın yanıyor istiyor aranıyor diye biz izlenim var
İşte amaç değişiyor ama sonuçta o kadında sever yenidn yuva kurabilir
Demek ki seçimlerini sorgulaman gerekiyor. Serzenişin de kesinlikle haklısın ama
Tek düşündükleri... olduğu için o tiplerden arkadaş da olmaz
ee günümüz şartlarından kaynaklanıyor sanırım
Madem biz erkekler otomatikman sapık ilan ediliyoruz, kusura bakmayın ama siz kadınlar da mal, mülk, nafaka ve para vidanjörüsünüz.
Bak ben erkeklerin geneli için demedim. Kadınlarında var içinde dediğin gibi olanı. burada maksatim bana böyle davranan tiplerde.
Sana öyle gelmiş , erkolar her kadına kibarca davranır. Abartıyorsunuz sanırım. İçgüdüsel boşanmışlık sendromu.
Hiç sanmıyorum bunun da ni sendromu varmış 😀
Heee sen yanlış algılıyorsun sanırım hep böyle olur. Froyd diyor ki ; Henüz yanıtlanamamış ve kadın ruhuyla ilgili otuz yıl süren araştırmalarıma karşın benim de yanıtlamayı başaramadığım çok önemli bir soru var: Kadın ne ister?
Kadin ne ister erkek ne ister sorusu bence kisiseldir. Ben ne isterim ona bakarım çünkü hemcinslerimin istekleri değişiklik gösteriyor.
Sen ne istiyorsun? Değişik karakterler zevkler olmasaydı dünya katillerle dolardı.
Lütfen hepimiz aynı değiliz bosannakta evlilik kadar normal seni anlıyorum erkeklerin çoğu ayrılmış duyunca aklı belden aşağı iniyor
Evet hepiniz aynı değilsiniz biliyorum. Ama gerçeklerde var.
Var tabiki kabul ediyorum ben sen birsey yapmasanda senin yüzünden derler
Derler daha neler derler
Aynen o adamlar iyi sen kötü kadın olursun neden se
Suçu başkasına atmakta milletçe üstümüze yok
Aynen doğru sen kendinden emin ol yeterli
Çok şükür ben kendimi biliyorum
Ben seni tanımıyorum ama guvenilirsin
Öyleyim ama işte ümidimi kaybediyorum artık
Hangi konuda ümidini kaybediyor sun ki
İyi niyetli düzgün insanların denk gelmesi konusunda
Merak etme bulursun ümidini asla kesme sen kendin ol her zaman
Hep kendim oldum ve olmaya devam edeceğim nasip kısmet diyorum. Allah başka dert vermesin.
Amin amin sen duygularını kimseye gösterme benli etme kadınsın
Beni düşündüğün için teşekkür ederim çok incesin😊
Öyle olmak gerekli öncelik kadin olmalı ger konuda sen ne zaman ayrikdin hac yıl evli kaldın dm de alabilir sin istersen
Ben evleneceğim kadının ilk evlilik heyecanını benimle yaşamasını isterim, sorun bakirelik değil yani.
Saygı duyuyorum gayet normal.
Teşekkür ederim, gönlüne göre birini bulursun umarım :)
İnşallah
Bence köp ek gibi aşık edene kadar boşanmış olduğunu söyleme. Hem kim nerden bilcek sen söylemesen. Çocuk yoksa bir de aileni de uyar. Söylemesinler.
Nasıl yani? Kim bilcek ne ya 🤣👏👍 böyle birşeyi saklaman imkansız mutlaka bir şekilde öğrenilebilecek bir olaydır.
Gördüğüm bir şeyi yazdım sadece. Yapan var.
Mutlaka öğrenecekler imkansız öğrinilememesi öte yandan yalanla yaşmasının yükü ayrı öğrenileceği vakit düşeceği kötü durum ayrı sorun
Bence bu yük sayılmaz. Kötü bir şey değil ki boşanmak. Ayıp değil günah değil. Saklansa da sorun olmaz bence.
Saklayamaz işte sicil gibi düşün ikinci evlilik yapsa zaten direk anlaşılcak diğer şekilde pek 'ok yolu var anlamanın
Herhalde bekareti demiyorsun 😂😂
Kiz bu nasil olacak?😂😂
Oda dahil
Karayeller kimse artık bekarete bakmıyor evlenmek için o eskide kaldı. Ve dediğim gibi. Ben bu yorumu daha önce birilerinde gördüm ki buraya yazdım. Çünkü bana mantıklı geldi.
Soran kişi. Ben artık şunu öğrendim. Birinci sıraya kendini koyacaksın. Ha bir de kadın erkek farketmez bilgi ve kültür varsa üstüne kendini beğenme varsa herkes sana aşık olur. Bir de güzel bir fizik varsa aşık etmek hiç zor olmuyor. Kombo olunca erkekler de kadınlar da ister istemez etkileniyor.
Bakıyor emin olabilirsin bakmıyor olsa boşanmış kadınlar çok çabuk evlenirlerdir. bu muammele olmazdı zaten ama Bunun yanında bakmayanlarda Seçeneksizlikten bunu yapar veya Kadına ulaşamadığından Üst seviye hiçbir erkek kolay kolay bile bile Bu tip bir Kadınla evlenmez. burada alt seviye gurubundan çok erkek var mesela onlardan olur tabi Yeter ki birisi evet desin adamcağızlara 😄 herkes hali hazırda zaten kendini birinci sıraya koymuş durumda toplumda bu bencillik ve narşizm yüzüden doğru dürüst ilişkide yaşanamıyor. Sonuç olarak Özgürlük adı altında fütürsuzca yapılan eylemlerin sonucu düşünülmediğinde işte böyle proglemler meydana gelir. Bu yüzden etik ve ahlaki değerlerimiz var. Sonu kötü bitmesin diye Dediğim gibi Boşananların çoğu daldan dala atlamak için bunu yaparsa Sebep oldukları ön yargı bu tarz sonuçları doğurur.
Karayeller Ben sana vermedim o cevabı soran kişi diye özellikle yazdım
Soran kişi hiç dert etme bunları
Düzgün bir insan seçimi biraz insan sarrafı olmaktan geçiyor
Merak etme düzgün insanlar da
Kötü insanlar da yeni çıkmadı ortaya
Canım saydığın ozelliklerin cogu bende mevcut. Ama adam. gibi adam sayısı çok az o da bana denk gelmiyor. Artık kimin ne niyetle yaklaştığını anlar oldum.
E bu özellikler varsa yanlış erkek denk geliyorsa kendini sorgula. Yani şunu sor kendine ben neyi atlıyorum de. Yani belki koyman gereken kriterleri unutuyosun
Bahsettiği erkeklerin ciddi bir kısmı bu işlerden el ayak kesmiş durumda onlarda boşanmış kadına olumlu bakmazlar zaten art niyetli olmazlar ama beraberde olmazlar
Olabilir ya çekiyorum resmen sorunlu tipleri
Türk toplumu maalesef müslümanlıktan bahsederler nerde ne zaman şey etsem diye düşünürler
Onlar iki kafa arasinda kalan akliyla dusunemeyenler grubu
Akılları yalnız uckurlarina çalışıyor 🤣
Aynen boş ver bizler hayatimizi yasayalim sadece deger verenlere acik kalp kapisi
Sorun da orada zaten değer verip hassas düşünen sayısı yok gibi. Allah iyilerle karşılaştırsın
Beni e kl ermi sin
Ya da mesaj
Yatağa giden en kestirme yol olarak görüyorlar boşanmış kadınları
Aynen canım da o iş öyle değil yanılıyorlar
Karaktersizlere denk gelmişsin canim bana denk gelsen böyle olmazdi
seni olduğun gibi kabullenmeyen birinden zaten olmaz öncelikle moralin bozulmasın, bizim toplumda genelde saçma sapan bir “patlak, kızlığı gitmiş bundan olmaz, k*şardır bu” algısı olduğu için bu düşünceyle hareket eden erkekler var. şaşırtmadı.
Boşanan kadınların ciddi bir kısmı ka, şarlıl yaptığı için
Erkeğin tavrını kadının hal ve hareketleri belirler. Size o şekilde yaklaşılıyorsa demek ki siz öyle bir izlenim bırakıyorsunuz. Konunun ayrılmış olmakla ilgisi yoktur bana göre
Uçkur meraklı oldukları için, abaza oldukları için, eşleri görevlerini hakkıyla YAPAMADIKLARI İÇİN... m*l gibi soru soracağına şu fani dünyaya bir şey katmak için bir nebze olsun aktivasyon yap. Kaşarın önde gideniii💥💥💥💥💥💣🔪☠
Ağzını topla edepsizlik yapma
Senden öğrendim..(Funda Arar💋
Ne anlatıyorsun be abla. Erkeksin de bizi mi kandırıyorsun ya da erkeklerin gözüne girmek için kendi hemcinsini mi aşağılıyorsun? Cahil cahil konuşma
Karaktersiz ler
Dini nikah olmadan bir kızla
Bir kızı öpmek sarılmak ayrı
Daha ilerisine gidemez sın
Edebini bileceksin
Bu hassasiyet bitmiş sayılır.
Bende halen var
Bu hassasiyete sahip hangi kız var desem bakıyorum
Sonra değişiyor
Sen ne bekliyorsun ki erkekten erkekten bekledigin bir durum var tanisoyorsun erkekte senden bekliyor birşeyler acayip geliyor
Benim beklentimle karşımdakinin beklentisi örtüşmüyor işte sorun tamda orada
Senin beklentin nedir sorması ayıp
Sende mi ne beklentide olduğunu kendine sorunca bulamadin
Sevmek, anlaşmak, anlaşılmak...
Kadinalr sevmez guvnede olduğu yerde durmak ister anlaşmak kadınlar anlasamaz sürekli fazlasini ister her zaman bir tık fazlası kadınlar anlaşılmak ister ama paylaşmak ister herşeyi anlaşılmaktan kasıt odur
Şu dediginize sevmek sevilmek anlamak anlaşılmak o kadar muhtacım ki
Yanlış düşünüyorsun
Densizlik edip ikinizin yorumunun arasina girdim her ikinizden de özür dilerim iyi akşamlar
Bunalr düşünce değil gercekler
Katılmıyorum yorumuna. Benim bütün beklentim bunlardan ibaret gerisi kolay yani dert etmiyorum
Erkeğin bütün beklentisinde senin istemediğin den ibaret erkeleri anlamıyorsun
Bütün erkekleri değil çoğunluğunu kastederek söylüyorum ki ilk beklenti cinsellik
Öyle zaten herkesin düşüncesi olye öyle düşünmeye in FB Şi vardır ya da sağlıklı değildir
Bakire olmaman onlara sevisme cesareti veriyor , uzak dur derim
Alakası yok
Bu evlenip boşanmayla alakalı değil bizim ülkenin erkeklerinin %70 i abaza oldugu için otomatikman başka boyuta geçiyorlar
erkeklerin geneli mal da ondan. umarım düzgün biri karşına çıkar.
Coook haklısın. insallah canım.
Senin o boyuta daha kısa sürede geçebileceğini düşünüyorlardır.
Madem böyle bir sorun var, niyetin neyse bir bir söyle açıkça. İstemediğin şeyleri de söyle yani
En başından söylüyorum zaten ciddi istiyorum diye. Tamam diyorlar akıllarınca sonra ben istediğim şekilde yönlendiririm diye düşünüyorlar. Nasıl ilişkiler yaşamislarsa herkesi aynı sanıyorlar.
Haklısın. Belki de baktığın çevreyi düzeltmelisin. Sevgililik aşamasını yaşamadan hani daha ciddi şekilde evlilik düşünüyorum desen ne olur? Nişanlıyken de yakınlaşmak yok dersin. 🤷♂️ Bunu dindar olmayan kabul eder mi bu devirde bilemiyorum
Herkesin derdi seks olmuş benim gibi düşünenleri aforoz ediyorlar 😂
Herkes değil işte ben sana söylüyorum çözüm dknddkndkdndmdnd
Valla kuzum ben öyle bakmıyorum asla. Evlenmiş ayrılmış olsa ne fark var. Çocuğu olmasın yeter.
Senin tercihin bu yönde ne güzel düşünüyorsun. Allah gönlüne göre versin.
Eyv. Çocuk konusu neden sorun? Anne olunca hep çocukları on planda tutuyor. İlişkiye zarar veriyor.
Tabi haklı olarak.
Buldun mu kendine göre birisin8
Mesela sen boşandıktan sonra kaç kişiyle tanıştın?
Bişey ima etmiyorum yanlış anlama, konuyu bi yere bağlamak için sordum
Bi kaç kişi oldu ancak durumu anlayınca devam etmedim.
Hepside aynı şeyimi istedi
Bence sen bu konuyu kompleks yapmışsın
Hiçte bile.
Bana yazarken bile kuruyosundur , hakkımda yanlış düşünürmü acaba diye )
Çok iğrenc bir zihniyet boşanmış bir kadını kolay ya da nasıl olsa ihtiyacı var şeklinde görmek
Evet bence de iğrenç ama maalesef çoğunluk öyle.
Ama bazı grup boşanmış kadınlar da var ki bunun tam tersi. Özellikle yalnız yaşayıp, ciddi ilişki yerine sevgililik ve rahat ilişki isteyenler
Evet var. İşte kurunun yanında yaşta yaniyor.
Zaten onlar yüzünden oluyor bunlar. Yoksa sen de her kadın gibi ciddi ilişkiyi hakediyorsun. Ama işte çocuk varsa biraz sıkıntı oluyor
Onlar insan değil gerçektrnde senin geçmişin değil geleceğin önemli
Valla böyle söylüyorsunuz ama iş ciddilesince durum hiçte öyle olmuyor.
Valla ben biriyle olmuştum boşanan biriyle evlenecektim kendi kaçtı başkasına bende öyle değil
Bak Allah ta seni kurtarmış öyle birinden herkes bir değil doğru, düzgün erkekler ve kadınlarda var ama bana denk gelmedi sana da denk gelmemiş anlasilan
Aynen öyle ama dertleşmek istersen ekleyebilirsin beni
Niyetini belli etmiş oluyor işte. Bosanmamış olsaydın niyetini anlamazdın...
Eğer uzak duruyorsa da toplumsal baskısan..
Sana değer veren seni her şekilde kabul eder.
Onların ailesinde kadın yok emin ol kadına değer vermez onlar
Yok ya kendi ailelerine gelince namusluyuz ayakları başkasının namusuna gelince e ne var bosanmis işte anlayışları
İşte ezik tıp onlar
Dul olunca arayış farkı hissediyor çoğu aptallar
Sanıyorlar ki bosanan kadincinsellik için yanıp tutuşuyor. Kolay görüyorlar maalesef.
Aynen öyle her kadın seks cinselik için boşanıyor sorunlar ve sorunlu evlilik olduğu için haa bunu yapan kadında var ama tabiki her boşanmış dul kadın değil
Bende önyargılıyım çünkü sevgililik neyse ama evlilik denen olay iki kişinin bir hayat kurması aynı yatağı paylaşması demektir ve bunu yaşamayı ne erkek nede kadın kabul edemez bence sürekli evlen olmadı boşan başkasıyla evlen yedi kocalı gibi
İşte bu yüzden toptan hepsinden uzak olmak lazım, hayat tek daha güzel, bir erkeğe gerek yok, kurtulduğuna sevin gerisi kolay
Kimseyle tanışmıyorum bile çünkü biliyorum ki hepsi nerdeyse aynı çıkacak bu yüzden uğraşmaya değmez yeniden başa saracak ne güç ne gerek var uğraşılmiyor
He bi de öyle bisey var başa sarmaktan yoruldum. Amacım biriyle yatıp kalkmak olsa defalarca yapardim. Beyinleri bunu almiyor maalesef. Doğru düzgün adam gibi adam arıyor insan sonuçta insaniz ihtiyaç duyuyoruz sevgiye.
O zaman sevgi için yorulacak her seferinde sonucun aynı olduğunu görüp yıkılacaksin, ben kendimi seviyorum yeter erkekler zaten kadını menfaatsiz sevmez boşuna kendini kandırma, menfaati bitip yataktan çıkınca sevgi filan kalmaz
Bunu bir kez daha anladım ve artık vazgeçtim haklısın
gerçekten yas kac
Çünkü hepsi bakire kadın istiyor ama bakarsan tüm erkekler genel eve gidio kendileri patlak patlak olamayan kadın istiyor erkeklerdne nefret ediyorum
Badireler olanları da görüyoruz ama neyse. Dediklerine harfi harfine katılıyorum
Boşanan Kadınlar sebep olduğu Olumsuz Ön yargı yüzünden Ota bo, ka Koca boşamaktan tut Arayışa çıkana kadar Kimse boşanan bir kadına iyi gözle bakmaz Çok dedikde dinletemedik
Güven vermiyor haketmeyene şans vermiş kadınsın
İnsanın fikri zikri ne ise öyle davranır ahlak ve edep her bünye de durmuyor maalesef
O kadar haklısın ki
Teşekkür ederim ama gerçekler bunlar
Yüzünden gülücük kalbinden sevgi eksik olmasın yüreğin daima umutlu olsun eğer bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun her şey gönlünce olsun
Çünkü seks yapma arzuları kabarıyor çok yanlış bence adam olan bunu yapmaz
Aynn oyle ayip bisey
Elbette ki çok ayıp bir yaklaşım adam olan kimse bunu yapamaz
Tabiii
İşte adam degiller
Adam olana denk gelmen dileğiyle
Aminn
Ama ları belli işte
Belli belli
Aynen öyle ama ları ne oldugu belli
Sana sığ beyinli erkekler denk gelmiş
Aynen.. hepnde onlar denk helmsi belli.. insanız her şey bizler icin
Bu konuda haklısın. Meslegim var eğitimim var ama yaşadığım yerde etkili bu konuda dar bir çevre maalesef.
Alakası yok Boşanan kadınların sebep olduğu ön yargı buna neden oluyor.
Erkek işte ne yapasın herkes aynı değil ama çoğunluk öyle
Maalesef işte toplumun uzucu olan bi yani değişmez ne yaziiki
Doğru kişileri bulmadığına göre doğru bir ortamda bulunmuyorsun belki de
Demek ki herkesle tanışmayacaksın Sen de görselliğe önem veren yanlış seçim sahibisin
Cinsel ilişkiye giden en kestirme yol. ondan öyle düşünüyorsun
Sen de bekar olsan Evlenmiş boşanmış bir erkek olsa sen de öyle yaparsın
Kaba bir tabir olacak ama kapı açık olunca başımıza iş almayız zaten kudurmuştur fazlasıyla diye düşünüyorlar 😂
Ayne öyle düşünüyorlar, haketmiyoruz bu muameleyi.
Ata erkil. toplumun dayatmasindan ötürü
Vallahi bıktık bu dayatmalardan.
Salla boş ver bnde ayrildim 14yil oldu zorunda degilsin bahsetme kimseye
Kanka nasıl demeyim çocuklarım var. Dürüst davranıyorum kimsenin vaktini almak istemem düzgün biriyimdir ve öyle birini de istiyorum ama geneli belden aşağı şeyler istiyor.
Bilemedim sen bilirsin ozaman
Evlenmiş boşanmış biriyle görüş sende. Cocouk var mı
Evlenmiş bosanmis erkekler bile evlenmek değil eglenmek istiyor. 2 tane çocuğum var.
Yani sende haklısın cinsellik amaç yani başka bişey değil. Kaç yaşındasın peki
O dediğiniz kişiden kişiye değişir bence. Şahsen ben dul falan ona bakmam. Daha önceki cewaplardada olduğu gibi insan insansa kafalarda uyusuyorsa ben kabulum. (Hala bekarım ama )
Herkes senin gibi düşünse keske.
Keşke
Tanışmak istermisin
Teşekkür ederim.
😔 üzüldüm
Cuma günü cami çıkışından erkek seçersen bu tarz problemlerin olmaz 😊
ben tanıdim öyle birini ama evliymiş ve bana bekarim demisti.. neyse ki ucuz yırttim
Çok komiksin.
Hayat bir komedi
@KuşĶonmazHayrįýe888 canım komiksin yorumunu gizli üyeye yapmıştım. Valla ucuz kurtulmussun.
haha ayenn
Değişiyorsa zaten uzatmanın anlamı yok hemen şutla onunla ömür geçmez geri kafalı belli ki
Bunu lütfen arkekler olarak tanımlamayın 1 ağaçta 2 çürük elma 🍎 var diye ağacımı keselim niyeti bozuk insanlardan uzak durun kafi
Zaten tamamınzi kastetmedim. Uzak durmaya çalışıyorum.
Çok iyi gözlerine bak 👀 bi insanın doğrusu yalanı gözünün içindedir
Geçmişi önemsemem kızda boşanmış olması benim için sorun olmaz
Çocuğun olduğu içindir çoğu erkek başka birinin çocuğunun sorumluluğunu almak istemez
Onların zihniyetini varyaa ne var yani boşanmışsa kadınında hakkı boşanmak
İşte insanlar kendi namusu olmadıği zaman bekçi kesilirler sen takma cahil insan çok
Yani hep oyle degilbu insanlar size öyleleri denk gelmiş
Anamiz bacimiz elin adamlariyla tanışan karaktersiztersiz ortalık mallarindan değil.