AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Boşandığını iyice tanımadan söyleme artık bence
erkeklerin hepsi öyle boşanmış olmana gerek yok.
O kimi erkeklerin karakterleri herkes öyle değil
Biliyorum iyi, düzgün, kaliteli erkeklerde var.
Birazcık senin şanssızlığın galiba
Galiba
Olur hayatında istediğin biri moralini bozmaz yok
Sadece bu davranislar çok çirkin bu durumdan muzdaribim
Evet haklısın maalesef bizim ülkede böyle galiba
Mühim olan o, kadının evlenmiş boşanmış olması değil. Düzgün biri olması önemli..
İşte düzgün olsanda o dediğin öyle olmuyor toplum tarafından etiketi yemiş oluyorsun.
Sen kendi mutluluğunu toplum tarafına göre mi belirliyorsun?
Yaşadığın çevre üzerinde etkili oluyor. Sığ bir çevren varsa ve halen bosanan kadına kötü gözle bakiliyorsa ister istemez etkileniyorsun.
Kusura bakma da demek ki senin çevren sağlam çevre değil. Sen düzgün biriysen kimse sana bu yamuk diyemez..
Çevremde okumuş görmüş insanlar çok. Ben öğretmenim zaten. Ama bu konuda kalıplaşmış yargılar var resmen. Annem bile giydiğim kıyafete değiştin der gibi bakıp laf sokuyor. Bosanmis kadinsan bir şeye hakkın yok gibi
Sonuçta ailen senin evleneceğin kişiyle evlenmiyor. Madem öyle evlenip ayrılmasaydınız. ya da seni bu duruma sokacak birini hayatına almasaydın..
Çok keskin konuşuyorsun kimse bilemez ne yaşayacağını o yüzden artık bir şey demeyeceğim. Ben sonuna kadar yuvam için uğraştım artık olmayacagini anlayınca bıraktım. Ne yaşadığımı bilemezsin
Sen ne yaşadığını nasıl biri olduğunu zaten kendin açık bir şekilde dile getirip söylüyorsun bilmeye gerek yok. Görülen köy klavuz istemiyor. Olmayınca olmayabilir dünyanın sonu mu? Başka birini tanırsın başka biriyle mutlu olursun.. sen düzgün olduktan sonra herkes düzgün birini ister dediğim gibi. Hadi Allah'a emanet.
En başta belirtin boşandığınızı ona göre hareket edin. Karşılıklı anlamak gerekiyor
Zaten daha en başından söylüyorum ki. Onlar devam etmek istiyorlar ama niyetlerini değişiyor.
Hmm , üzücü durum ama işte. Cinsellikte hayatın gerçeği. Evlenmek için çok arayışım oldu. Maalesef evlenebileceğim kadını bulamadım.
Ya hani daha önce biriyle denemiş olman sıkıyor canlarını da pardon siz sanki daha önce ilişki yapmadınız mı? Bence böyle davranıyorsa bir erkek hayatından çıkması iyi olmuş de geç cano
Welcome to Turkey 🌸😇
Çünkü hepsi sapık ve niyeti pislik
Ahlaksiz karaktersiz olduklari icindir
Bi eksiğin varmış yardımcı olsun diye sanırım :)
😄😄
Kibar bir dil ile mi açıklayayım bu eksikliği yoksa kaba bir dil ile mi nasıl istersiniz
Kibar olmak varken neden kaba olsun ki açıkla bakalım.
Bnde boşandm haklısın kadınlarda öyle boşanmış deyince hemen değişiyorlar
Allah bildiği gibi yapsın öylelerini.
Biz bekarlara da durum aynı boşanmış olmanla ilgisi yok erkekler bitik artık 😀
İnsan gibi insan kalmamış ki
Arkadaslik istersen olurum
Karaktersizler öyle yapar
insanlar saygısız ve anlayışsız
Seninde hoşuna gidiyor gibi. Allah hidayet versin.
@ÇılgınHatunnn62 nereden çıkardın ki onu
Fake kadın hesapları açan birinden boş sözler işte memur bey
@flawsome25 fake olduğunu nereden anladın ki
@MemurBey16 boş boş konuşuyor takılma, ben takmıyorum kendisini
İyi o zaman sorun yok
E. kort tarzı hesap açıp cinsel sorular sorup duran ve ppsinde kadın fotosu olanlar erkek genelde. Bana yazdıklarından biliyorum ki yazıları da ele veriyor
Kadın bedeni*
@flawsome25 peki nasıl anlaşılıyor
@flawsome25 hafiye gibisin maşallah 🤣
😂😂😂
Allah hidayet nasip etsin size.
@ÇılgınHatunnn62 onun da hoşuna gittiğini nereden biliyorsun ki
Sen de söyleme o zaman
Yahu çocuklarım var bu saklancak bir şey mi?
Valla onlar öyle yapıyorsa sende böyle yapacaksın, Dinsizin hakkından İmansız gelir
😄😄yapamıyorum işte. Bana yakışmaz
O zaman umarım karşına kendin gibi iyi biri çıkar sen gönlünü ferah tut
İnşallah😊
Saklaması imkansız bir şey çocuk olmasa bile
Evlenen bosanan kisi insan degil mi bu konuda cok ayip bakislari
Bu ülke de bosanmak ayrı dert, bosandiktan sonrası daha ayrı dert.
Cok haklisiniz dertlesmek ister misiniz
Seviyeli sekilde
Nasıl olacak sende gizlisin
İnstgram vereyim instersen veya gizliden cikayim
Benim instagram yok gizliden çık istersen.
Ciktim yazabilirsij
kişilksiz onlar
sağol soran
İşte bu tipler adamım diye ortalıkta geziyor.
onlar yüzünden biizde sapık sanıyor kızlar
Hep harcanan bir kesim oluyor maalesef
Yani
Cahil insan lar herkese zarar verir
Kime denk geldiğin önemli ergen çok
Aman öyle erkeği boş ver zaten hayır gelmez ondan
Senin hem cinslerin anasını ağlatıyor ortalığın dullardan bahsediyorum
İşlerine nasıl geliyorsa öyle davranıyorlar çünkü
Bu şekilde düşünen erkek çoğunlukta var maalesef
Bekarlara da öyleler pek fark yok
Ben olsam bende farklı bakardım normal gelmiyor bazen ben bekarsam öyle oluyor
Bu yüzden Türkiye gelişmiyor ve bu ülkeden defolmak istiyorum
Gelişmişlikle alakası yok olayın
Evet var önceden boşanmış kadınlara nasıl bakılıyorsa şimdi daha iğrenç bakılıyor.
Ebeveynlerin ve çevrenin hatasıdır bu sizi pis pis alıştırıyorlar sonra başımıza salıyorlar lanet olası insanlar
Tamam işte bunun sebebi gelişmişlik değil hele dedin ya daha iğrenç bakılıyor diye Boşanan ve boşanmaya niyeti olan kadınlar buna sebep oluyor. Ülke genelinde boşanma oranı %89 olmuş durumda ve baya büyük bir çoğunluğunu kadınlar ačıyor %75-80 kadar. Ve boş beleş sebeplerden zannetme ki şiddet aldatma felan Saçma sapan sebeplerden ve bu kadınlar arayışta oluyor burada Yani KS de bile bir sürü örneklerinide görüyor Erkekler Haliyle boşanmış Kadına direk Bu zaten arayışa çıkmış zaten bu sebepten boşanmıştır diye Öyle yaklaşıyorlar. Daha geçenlerde birisi yazmıştı kocam uykusunda sayıklıyor boşanmalımıyım diye Bu baya bildiğin bahane tabi Eklemiş. Boşandıktan sonra daldan dala atlayacağım diye yazmıştı özetle yani sebep bu
Ben şiddet için boşandım ve gayet haklı bir sebep bu sebepten boşanan varsa da tebrik ederim kadın ölmeyi mi beklesin o hapiste.
Bende artık günümüzde pek çoğunun boş beleş sebepten ve arayış içinde oluşundan boşandığını söylüyorum Kendi ağızlarıyla söylüyorlar
Onlar fake erkek hesapları olmasın tabi siz anlamazsınız.
Çok örneği var maalesef bizzat ağzından duyduklarım dahil
Gerçekten kadın olmak bir başka zor
Hele ki Türkiye de
Abi iyisi gelince de çok mu olumlu karisliyorsunuz jssjjss
Evet
Hikaye yapma
Kes ağlama inanmıcaksan sormucsn
niye sert yapıyosun ki sajjhdksakdas
Herkesi bir tutmayın
Herkesi bir tutmuyorum düzgün erkeklerde var biliyorum. Ama gördüğüm doğrularda var maalesef
maalesef ama maalesef haklısınız ciğerci kedisi gibi bekleyenlerin sayısı oldukça fazla siteminizi anlıyorum 😢
İşte bende onları kastediyorum.
Beni bağışlayın ama biraz da kadınların güçsüz düşkün gibi durmaları ve kendilerine öyle göstermelerini de kaynaklanıyor bu durum kadın kendi güvenlik alanını çizebilmemeli ağırlığını hissettirbilmeli ya bir erkek konuşurken onunla laflarına dikkat etmeli yani kadın bunu ettirmeli biriyle tanışmadan önce kendinizi benim kimseyi ihtiyacım yok imajını vermelisinizbuna göre çevrenizde erkek sayısı ona göre orantılanacaktır o zaman üzülme olasılığınız biraz daha düşer her kadın değerlidir kendi değerini kendisi bildikçe
Ben zaten kendi ayakları üzerinde duran her işimi kendim halledebilen, kimsenin parasına, malına, mülküne ihtiyacı olmayan biriyim herkeste bunu bilir. İnsan sevgiye dolanıyor yanına bir yoldaş olsun istiyor hayatı paylaşacağı tek amacım bu yani gerisi gelir zaten ama benim gibi düşünmüyor işte karsimdakiler.
Çunki afedersin bakirelik bozulduğu için istediği gibi yatağa ata bilicek şerefsiz o yüzden
Çünkü herkes kendi dengini ister sen evlenip boşanmış olmasan öyle bi erkekle olur muydun
Zihniyet bozuk.
Bende bosandim erkek olarak bile yasiyorum
Anlattığım durumu yaşayan erkeklerde var demek ki?
Var tabiki ama sizin kadar değil tabiki
Sizin ki fragman bizim ki filmin ta kendisi
Haklısın 👏👏👏
bu bitmeyecek her zaman karşına çıkacak maalesef
Bıktım yeminle bıktım. Efendi, düzgün, adam gibi adam kimse yok gibi.
iyilerle karşılaşırsın umarım
Amin. insallah.
Boşanmış kadın, sorunludur algısı var.
Zihniyetleri batsin
Hangi boyuta geçiyorlarki?
Cinsellik yaşamak istiyorlar.
Yalnız değilsindir. Tüm dünya böyledir
Cinsellik gayet normal bir durum. Sorun bosanmis kadını kolay seks yapacakları biri olarak görmelerinde.
Kadın bakireliğini kaybetmeden önce daha temkinli mesafelidir düşüncesi vardır diyerekten artık onu kısıtlayacak bir şey kalmadığı için ondandır.
Ne istiyorlar senden?
Anladın bence ne istediklerini.
Neymiş?
İsine bak.
sana öyleleri denk geliyo demekki
Erkekleri genelleme!!!
tamam.. hoş geldin iyi erkek
@KuşĶonmazHayrįýe888 Sen neden yoruma bulaştın ki hanım abla!!!
aa kendi yorumun altina yazdim sandim
Siz kadınlar beni hiç şaşırtmıyorsunuz.
Boşanan kadınların sebep olduğu ön yargı
Boşanmış erkekleride istemiyorlar rahat ol
Nasıl bi boyutmuş bu
Aradığın platformla ilgili bir durum.
Domurcuk gül başka, tabak gül başladır
Çünkü akılları başka bişey için çalışıyor
Siz neden erkeklere cüzdan olarak bakıyorsunuz
Kendim çalışıyorum ve hiçbir erkeğin parasına ihtiyaç duymadım. Erkeğin malını mülkünü dahi sormam ama yine de böyleleri denk geliyor.
evlenip boşanmış kadın benim için sorun değil güzel mi değil mi ona bakarım. bir de çocuk olmayacak tabi
Yargılamak bu hayatta en kolay şeylerden biri.
Toplumsal bi olay...
Dikkat etmek lazım yanlış düşünüyorlar hos deyil
Haysiyetsizler.
ben de anlamıyorum ne bu dul kadın sevdası
Sevdası değil amaçları kullanmak yoksa kimse kimseye sevdalı değil ki
doğru işte
tr de kadın olmak..
Cehalet vahim
Niyet önemli ve cabuk belli oluyor iyi ki
Karaktersiz oldukları için
Toplumsal sorunumuz
Erkekler kadınları becermek şster bu çok doğal
Hangi boyuta?
Cinsellik boyutuna.
neden cinsellik kötü bir şey mi?
başta söyle sende
Tanıştığım zaman söylüyorum zaten. Hemen tavırlar değişiyor.
o halde haklısın, onların karaktersizliği