Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok fiziksel şiddete de yeltendigi zamanlar oldu bı iki defa ne yapacam. kendini vazgeçilmez de zannedip gitmeyeceğimi düşünüyor kendinden çok emin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence olmaz
Peki bı insan sorunları ne olursa olsun bu derece olabilir mi çünkü hatırlıyorum aynı iş yerinde çalıştığımız ortak erkek kız arkadaşlarımızin yanında iki dakika oturdum diye bana sen kaşarsin namussuzsun kardeşimsin bacım kuş beyinlisin cahilsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla dışarda gorusmussun evlerine gitmişsin birlikte olmuşsundur falan dedi
Bipolar vardır onda bence
Sadece bipolar değil narsistlik de var bence
Tetikliyor knka zaten benim kuzenim bipolar hastasıyla evlendi 2. ayinda oturduğu yere kSar eliyle karisliyordu sen benimk aldatiyorsun diye
Sadece o değil ki doğum günüm oldu hatırlamadi üstüne hatirlattigimda bana sana da başlarım doğum gününe de dedi. sadce bı kere bı sıkıntımı anlattim ve ablamla tartistigimi söyledim bana ben ablan olsam saçını başını yolardim dedi. hasta olurdu kapisina giderdim niye geldin söz dinlemez kadın olurdum gitmezdim niye gelmedin olurdu
Mutlu değilim tukeniyorum yoruluyorum dediğimde yürü git o zaman derdi niye böyle davraniyorsun dediğimde iyi ediyorum diyordu
Neden hala bersbersin acı çekiyorsun
Alışkanlık sanırım ama bittim artık psikolojim bozuldu normal mi bu insan ne kadar sorunları olursa olsun bu derece olabilir mi bı insan
Nasıl evlilik düşündum boylesiyle
Gerçekten Allah muhafaza hersy beklenir ondan
Yeminle etrafına çok iyi çok fedakar ama gel gör ki bana öyle değil niye böyle sence bu hasta değil mi
Knka onlar genelde öyle oluyor ama sen onun kalbine girdiğin anda sana zulüm ediyor sanki ikinci bir kişiliğe bürünüp sorun cikarttiriyor
Ama bı insan hep mi sorun çıkartır yani her gün de mi sorun çıkartır ki ben kişilik olarak sabirliyim uzlasan biriyim tartışan biri değilim buna rağmen her gün tartisirdi benimle
Kardeşim Allah yüzüne gülmüş resmen dediğim gibi bir yani bir yanını tutmaz gerçekten tedavi edilmesi gerekir ilaç aldıklarında pek sorun klmuyor ama bazen istekli dönemi olduğunda tehlikeli olabiliyorlar
Bişey yaptığını de düşünmüyor ve öyle güzel manipüle ediyordu ki sorunu hep kendimde aradım çünkü herşeyde beni suçluyordu normal bı insan olmadığını sağlıklı bı insan olmadığını söyledim çok defa
Doktora gitmesi şart yoksa daha tehlikeli hal alacaktır
Çok defa psikiyatriye gittik ama normal kaygıları için. ben 2 yılın sonunda fark ettim artık sürekli sorunlarına bağlıyordu böyle olmasini ama anladım hasta olduğunu. ergenliginden üniversite bitimine kadar uyuşturucu alma satma fazla alkol kullanma sürekli kadınlarla Birliktelik yaşama kumar oynama öldürme öldürülme ihtimalleri olmuş surekli bunlari da yaşamış
Hacı yanlış anlama ama ben böyle insanın yanına yaklasmam inan
Olmuş bu durumları bırakmış bı on yıl öncesine kadar ama etrafına karşı çok merhametli çok yardımsever olunca benim hoşuma gitti işin içine girince bana kötü merhametsiz saygısız davranınca durum farklı oldu
Kötü biri değil ama hep birilerinden dolayı bu işlere girmiş ve sanırım bu karakterine işlemiş artık cunkusohbet muhabbet bile ederken geçmişine takılı kalıp yaşıyor hep aynı seyleri anlatıyor
İşte sıkıntı var demekki
Neyse 40 yaşına gelmiş bu yaştan sonra da hiç değişmez hiç beni dinlediği bı günü hatırlamam zor günler geçirdim hastanede kaldım yine yalnız bıraktı beni orada hasta olduğumda umrunda olmuyor sadece onunla ilgilenmemi istiyor
Yasida çok sen kaç yasindaydin
Ben 29 o ise 37 yaşında evlenmiş boşanmış bı çocuğu var
Bence kardeşim uzak dur ya hayır gelmez
Evet evlenmis boşanmış çocuğu olmasi da sıkınti doğru ama zaten iyileşmez duzelmez biliyorum onu iyilestirecem diye psikolojim bozuldu sürekli onun anne babası olamam ki aynı iş yerinde çalışıyoruz ama bitirecem çok yoruldum
Mantıklı olan oo