Benim iki yıllık bı iliskim var. Ciddi olarak düşünüyorduk. Ailesiyle de tanıştım. erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merhametli yardımsever melek gibi güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç düzelmedi. İki defa büyük tartistik hakli olup olmaması önemli değil kufretti hakaret etti. Her durumda kendini haklı görür. Ozel günleri takmaz. Kötü gunlerimde hasta olduğumda öyle yanında olmaz ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. Beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. Fikirlerimi almayip özür diledigini de hiç hatırlamam. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. Surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. Yeri gelir çok iyi acindirir kendini. Kelimelerimi ona karşı seçiyorum. cunku kafasında kurup algı yapıp günlerce söylenip kusebiliyor trip atıyor aliniyor. psikolojik şiddetin dibini gördüm. fiziksel siddete meyilli öfke kontrolü yok fiziksel şiddete de yeltendigi zamanlar oldu bı iki defa ne yapacam özünde iyi biri
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevmiyor sizi
Yani sevgiden şüphe duymadım ama hakaret küfür yoruldum bıktım artık bu nasıl bı adam
Kırık kalp olmasına engel değil sevginizin ama yaralarından cok karaktersiz karaktersiz olduğu için acı çekmeye hakkediyor senden hıncını cikartmak icin evleniyor ayrıl seven sevdiğinin şu kadar tırnagının kırılmasına bir tane gözyası akmasına izin vermez
Aynen bu insan düzelir mi hiç
Sevgi iyileştirir ama seni sevmiyor
Sevgisinden şüphe olmadım ama bı gün bile gün yüzü görmedim her gün tartışma her gün sürekli onunla ilgilenmemi ister
Ama o senle ilgilenmiyo
Sadece ilgilenmemek değil hakaret küfür tek taraflı yürümüyor çok yordu beni insan soğuyor o durumda
Bu iğrenç bir şey
İşte hasta psikopat bence iyileşmez değişmez biliyorum
İnsanlar değişebilir ama o ateşe attı kendisini bile bile
Nasıl kendini ateşe attı anlamadım
Belli değil mi lekelendi hayata bu ateşe attı sonunu bilmek hiç istemiyorum
Onun Sonu nasıl olur yani anlamadim
Sen anlamak istemiyorsun kendisini böyle yaparak zarar veriyor karaktersiz bencil ateşle oynuyor sonunu öğrenmek istemiyorum dediim
Doğru Çoktan Bitirmem lazımdi değil mi bununla ben de hasta olacam
Hayır sevginin hasta hiçbir şey ilgisi yok ama yinede iyileştirme deneyi yap tut ellerini sarıl ona ve bana anlattıklarını ona anlat
Neyi anlatayim bana niye iyi davranmiyorsun dediğimde iyi ediyorum diyen adam mutlu değilim yoruldum sıkıldım dediğimde yürü git o zaman diyen adam Bı yerde oturduğumuz da kendisi etrafana bakıp bana oraya buraya bakma diyen adam sürekli kısıtlama baskı yapan adam mutlu olmami istemeyip moralsiz olduğumda da tepki veren adam bı gün Güleryüz göstermeyen adam her söylediğim şeyi kafasında kurup aldığı yapıp günlerce trip atan küsen adam
Bu adamı sil ayrıl rest çek
Aynı is yerinde çalışiyoruz. Sadece ortak kız erkek arkadaşlarımızın yanında iki dakika oturdum diye sen namussuzsun kardeşimsin kuş beyinlisin cahilsin malsin oran buran ayrı oynuyor sen kesin onlarla birlikte olmuşsun onlarla dışarda görüşmüşsundur diyen adam düşün. dogum günümde hatırlamayıp sana da doğum gününe de başlarım diyen adam sıkıntımı dinlemeyip bı gün ablamla tartistigimda ben olsam seni doverdim diyen adam
her şey özgürlük ne kadar nalet adam bence kendine saygın ve mutluluğun için adamdanda iştende ayrıl
Zor günümde sağlık konusunda babam hastaydı riskli bı ameliyata girecekti. ağladığımı kötü olduğumu görüp sadece yanımda dibimde oturup moral vermemesi teselli etmemesi sarilmamasini hatırladığım adam
Bu adama sil hak etmiyor seni
Hasta olurdu kapisina giderdim kötü kadın olurdum niye geldin söz dinlemez kadın olurdum gitmezdim niye gelmedin olurdu
Ya sence bu adam hasta değil mi sen söyle çok şey var daha da
Kötü o ve kendine kötülük yapıyorsun sil şunu
Bu adamı hiç mutlu edemedim hep şikayet hep şikayet hep depresif karamsar bı kere boğazıma dayanır gibi oldu bı kere tükürdü bı kere tokat atti
Sen safsin kuş beyinlisin korkaksin derdi bana hep
Narsist bu
Narsist değil sadece eminim hasta bı gün bile nasılsın bı derdin bı sıkıntın var mı dememistir gecmis olsun eline sağlık bı bayramımı bile kutlamamistir
Hapsirirdim Çok yaşa derdi
Hapsirirdim öl derdi
Çok yaşa demezdi
Bu mahluku yapacağın en büyük iyilik ve kendine en büyük mutluluk çöpe atman
Sürekli sürekli ben ben diyen benimle ilgilen beni dinle diyen fikrimi almayan paylaşmayan hep kendini anlatan aynı konuları anlatan adam çevresine bu kadar iyi olup bana kötü olması çok garip diyorum ya o kadar çok şey yaşadım ki hangi birini söyleyeyim bilmiyorum sen söyle bı pdikopat değil mi
Bu narsist onun iyiliği ve senin mutluluğun için silmen böyleleri kaybedince iyileşiyor
Yok böyleleri hiç iyilesmiyor çünkü zaten evlenip boşanmış ondan ders cikarsaydi aynı durumları ben de yapmazdi duzelecem dedi düzelmedi
Yalan soyledim diye bı keresinde her yerde konum atiyordum konuma bile inanmayıp görüntülü arıyordu evden işe işten eve gittim 6 ay boyunca
İyileşir ama o kendisi seçti boşta kaldığında düzelecek
Hayatından cıksrt dedğim gibi
Peki bu insanın sorunu ne genel olarak niye bu derece böyle biri ilişkiye dair hiç iyi bı tarafı yok
Ya sil ayrıl vedalaş bitir
Evet haklısın
Evet
Adamın özü kalmamış ki
Değil mi iyi olan bişeyi yok
Niye böyle