Sizce neden bana boyle davrandi , yazmali miyim bi hata mi yaptim sizce?

Instagramda tanıştık , aylarca konustuk , bir kac defa ben gelicem dedim ama gidemedim, sonra bayramda mesaj atti , yazin gelir misin buraya dedi , bende ona sana karsi kararsizim dedim sonra hic konusmamaya basladi sogudum vb dedi , bir erkek olarak madem oyle sen gel dedim , o da bana ilk sen geleceğini söylemistin dedi, sonra aramız duzeldi , bir hafta sonra bir baktim beni rehberden silmiş konustugumiz halde , yazdim niye sildin dedim , defol konusmak istemiyorum illa kufur mu edeyim felan dedi , ben de ona asıl sen defol kimi bulduysan ona git dedim , sonra bir baktim instadan yazdi , bir daha yazma rahatsiz etme dedi , defol dedim , asıl sen defol ya dedi, asiri sinirliyim ve uzuldum bir gun sonra da mesaj atti geri sildi

Sizce neden bana boyle davrandi , yazmali miyim bi hata mi yaptim sizce?
Cevapla