Hiç sevgilim olmadı 21yaşındayım bakımsız biriyim bakım yapmam bakım yapsamda bir şey değişmez çünkü hiç sevgilim olmayacak?

Haklımıyım sizce sonuçta hiçbir zaman sevgilim olmayacak kızlar hep serseri ve tipsizlerle sevgili oluyor benle olmuyor bundan dolayı kızlardan nefret ediyorum benimde sevgilim olsaydı kızlardan nefret etmezdim sizce kızlardan nefret etmekle haklımıyım
Hiç sevgilim olmadı 21yaşındayım bakımsız biriyim bakım yapmam bakım yapsamda bir şey değişmez çünkü hiç sevgilim olmayacak?
Cevapla