Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBenim öyle çok büyük bir abartan ilişki durumlarım olmadı ama hayatımdan giden insanlar aradığım insanlarla oldu aramadığım insanlar da oldu yani gidiş şekillerine göre ve benim yaptığım hataları ve onların bana karşı yaptığı hatalara göre de değişti. Bu konuda net bir yanıt vermek çok da mümkün olmuyor. Yani böyle sorular genelde tek tarafım cevap verdiği ve adil olmayan sorulardır belki de benim hayatımdan giden insanlara baktığınız zaman onlar benden kurtulmuştur belki de ben onlardan kurtulmuşumdur.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİlişkilerde gelen gideni aratır mı yoksa daha iyisi mi olduğu kişisel deneyimlere ve ilişkilerin dinamiklerine bağlıdır. Her ilişki farklıdır ve her biri bireyin hayatında farklı deneyimler ve öğrenme fırsatları sunar. Bazı ilişkilerde, birinden ayrılmak ardından yaşanan dönemde zorlayıcı olabilir, ancak zamanla kişi daha iyi bir ilişki bulabilir veya kendi içsel gelişimini sağlayabilir. Başka durumlarda ise, bir ilişki sona erdiğinde kişi daha sağlam bir bağ kurabileceği veya daha mutlu bir ilişki bulabileceği yeni bir başlangıç yapabilir. Önemli olan, her deneyimden ders çıkarmak ve kendiniz ve ilişkileriniz hakkında daha fazla şey öğrenmek olabilir.
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHiç ilişkim olmadı. olmasını da istemiyorum zaten. şöyle bakınca etrafa midem bulanıyor şimdiki ilişkilerden. gerçekten temiz düzgün ilişki yaşayanları ayrı tutuyorum ama çoğu o kadar sahte ki.. bugün aşkından ölüyorum diyenler yarın bakıyorum düşman olmuşlar.. laf atışmalar.. hemen arayışa geçmeler.. para olmasa ya da cinsellik olmasa kimse kimsenin yüzüne bakmayacak artık..
ama giden kim olursa olsun gittiği yerde kalsın. gelen de kötüyse o da gitsin kimse kimseyi aratmaz bende
32 Yorumla- +1 yıl
Vay pe 😌
- +1 yıl
😌
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
23
Cevap
44Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılGelen gideni aratmadı giden de gelecek olanı kimse kimseyi 😂
132 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar da devrik bir cümle 😅
- +1 yıl
Özetle onlar bizi arasın 😂😂
- +1 yıl
Yananı görür Allah :D
- +1 yıl
Cehennemde yanarlar 😂😂
- +1 yıl
Bilemem artık :D
- +1 yıl
Neden iyisin bu kadar 😂😂
- +1 yıl
Hangi konuda
- +1 yıl
İyimser gördüm seni ondan dedim😂
- +1 yıl
dkfjf artık bir ayağım çukurda :D
- +1 yıl
İyileşmedin mi sen daha
- +1 yıl
İyileştim :D tamam ya bi ajitasyon yaptırmadın insana jdjda
- +1 yıl
Tamam sen yap nazını ben ballarım seni 😂😂
- +1 yıl
fjdjf aman da aman :D
- +1 yıl
Biraz da şımar yahu hakkın arada 😂
- +1 yıl
Zaten şımarık birine, bunu söylememeliydin
- +1 yıl
Ben görmedim daha öyle çok 😂
- +1 yıl
😅 şanslı şey seni
- +1 yıl
Şans mı şanssızlık mı 😂😂
- +1 yıl
Şanstır o, inan bana 😅
- +1 yıl
Bakalım görelim bence 😂😂
- +1 yıl
Şansını zorluyorsun diye seni terk edecek 😅
- +1 yıl
Terk etmez beni öyle 😂😂
- +1 yıl
Ya ederse 🙄
- +1 yıl
Etmez etmez sever beni o 😂
- +1 yıl
Çok güveniyorsun sen şansına 😅
- +1 yıl
E yani hem kendime hem şansıma diyelim 😂
- +1 yıl
diyelim bari, bye bye deme sonra
- +1 yıl
Belli insanlara bye bye derim ben onla da konuşmam zaten 😂
- +1 yıl
Hıı, kimlere
- +1 yıl
Sen değilsin o yeter 😂😂
- +1 yıl
🤝😌 anlaştık djdj
- +1 yıl
Sana yanlış olmaz bende 😇
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Gelen gideni hiç aratmadı, kimse kendini bulunmaz hint kumaşı sanmasın 😀
15 Yorumla- +1 yıl
Hint kumaşının da bir albenisi kalmamış zaten sjdjs
- +1 yıl
İyi dersleeeer 😌
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılYoooo gidene güle güle aksine daha iyisi gelir. Gelen gideni aratmaz.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Ne gelen var ne giden 😃
11 Yorumla- +1 yıl
En güzeli 😃
Gizli Üye(30-35)+1 yılGelen gelmesi için gelmiştir, giden gitmesi gerektiği için gitmiştir. İlişkilerde daha iyi ya da daha kötü yoktur. Size karşı olan bir tavır durum davranışlar vardır. Bunu da belirleyen yine sizsiniz, gözünüzün içine bakan adamdan aynı anda 10 kıza bakan adama geçiş yaparsanız da o da şuursuzluğun zirvesi olabilir :D
11 Yorumla- +1 yıl
İyi iyi aferin
- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılEvet böyle bir cümle, tabir kullanılıyor ama bunu ilişkiler için kullanmak çok doğru gelmiyor bana... Sonuçta ilişki kadın erkek arasında olduğuna göre ve yaklaşık 4 milyar kadın ve 4 milyar erkek ruhu olduğunu düşündüğümüzde bunlar bir araya gelip eşleştiğinde önemli sorunlar yaşanması kaçınılmaz olabilir :) Bu türden spot cümlelere takılmamak lazım derim...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılGelenin başım üstünde yeri var. Gidenin de istediği yere kadar yolu var. Gelenle gideni kıyaslamak gibi bir sosyolojik ve bilimsel çalışmaya girmiyorum. Anda kalıp içinde bulunduğum anı yaşamaya bakıyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Tebriks :D
- +1 yıl
😎
+1 yılGelen gideni resmen arattı. Bir kız arkadaşım vardı hem güzel hem becerikli hem düşünceliydi. Sonraki gelen ile de evlendik gördük aynayı Konya'yı.
242 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun 😅
- +1 yıl
Eli boş gelme geçmiş olsuna 😄
- +1 yıl
Hele bak :D
- +1 yıl
Tabii bizim oralarda geçmiş olsuna süt, meyve suyu, bisküvi meyve çeşitleri filan gibi şeyler alınır 😀
- +1 yıl
Hasta olana bu saydıkların :D
- +1 yıl
Bende hasta sayılırım 🤣
- +1 yıl
Hıı, neyin var neren ağrıyor :D
- +1 yıl
Ooo hastalıklarımı söylesem gömersiniz beni. Daha Ocak ayında ölümden döndüm. Anevrizma beyin kanaması 😊
- +1 yıl
Geçmiş olsun reis
- +1 yıl
@Tuğberk_Bey eyvallah 😄
- +1 yıl
Tuğberk’ten neden meyve suları istenmiyooo
- +1 yıl
Bende ona giderim eli boş 🤣
- +1 yıl
Hadi ordan, bana “gelme eli boş” diyene bak hele
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL hanım hasta ziyareti yapacaz dedin de meyve suları yok mu dedik 😂
- +1 yıl
@Tuğberk_Bey bana diyor senden neden istemediği mi soruyor 😄
- +1 yıl
@Tuğberk_Bey ayıp olmasın bari sende eli boş gelme
- +1 yıl
@ErtugrulKartal1903 sen hemşerimsin ya ondan sanırım benden istemedigini merak ediyor sanırım😂😂😂
- +1 yıl
@ErtugrulKARTAL sorun yok reis alır gelirim dimi @Sosyetic_SheqiiL birlikte ne zaman gidiyoruz hasta ziyaretine 😂😂
- +1 yıl
Sorun şu ki, kendisi hasta değil :D ama benden meyve suları falan fişman bir şeyler istedi. Haksızlık sezdim
- +1 yıl
Hastayım hasta 😀
İlaçlar ile ayakta duruyorum raporları mı atayım istersen @Sosyetic_SheqiiL
@Tuğberk_Bey sen gel ben çayda yaparım sana 🤣 - +1 yıl
Bu durumda tuğberk yapması lazım çayı sana
- +1 yıl
Beraber gelirseniz sen yap
- +1 yıl
Ne müna seboo 😒
- +1 yıl
Kendisi hasta bak işte olsads olmasa da misafire bile meyve suyu falan fişman götürülür 😂 ben haksızlığı bu konuda değilde bana yapılmış gibi sezdim bende tkpden çıkmıssınız hanfendi üzdü bu durum 😏@Sosyetic_SheqiiL
Eywallah reisim çay sorun değil önemli olan birlik beraberlik sohbet onlar hal olur 😂 ErtuğrulKARTAL - +1 yıl
Ohooo.. dünya üzerindeki tüm haksızlıkları yatıralım mı masaya
- +1 yıl
Ooho ya tabii... okadar geniş çaplı dünya üzerindeki haksızlıkları bilmem de bana yaptığın haksızlığı yatıralım bence Masaya Ayln hanım 😉
- +1 yıl
Gelin ben ikinize de ısmarlarım çay.
- +1 yıl
Çay sevmiyorum, siz oturun için emi :D
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL çay bahane de haksızlıkların konuşulaacaktı masaya müzakere olacaktı cevap yok ona ama 😏
Çay olmazsa kahve olur illaki olur bak sonuçta adam diyorki yeterki gelin dimi @ErtugrulKARTAL1903 - +1 yıl
@Tuğberk_Bey aynen öyle kardeşim. Onun gelesi yok. Şekil yapıyor işte. 😂
- +1 yıl
Doğru dedin kral aynen 🤣@ErtugrulKartal bak müzakare yapmaya haksızlıkların konuşulmasındsn bile kaçıyor hanımefendi işine geldigi gibi cevapdan bile kaçtı bak kahve bile dedik ama işte klasik inadı inat haksızlar karşında Susana ne deniyordu sahi @SosyeticSheqiiL
- +1 yıl
@Tuğberk_Bey olsun canı sağolsun 😊
- +1 yıl
Eyvallah Ertuğrul 🙏
- +1 yıl
@ErtuğrulKARTAL1903 öyle reis tabi de
Mesala müzakere yapılmamış haksızlıklar cevapsız mı kalacak acaba
@Sosyetic_SheaqiiL - +1 yıl
@Tuğberk_Bey evet 😅
- +1 yıl
@Tuğberk_Bey haksızlıklara karşı dimdik ayaktayız. Eylem yapalım 🤣
- +1 yıl
@Sostetic_SheqiiL tam senlik hareket cevapsıx kaldı müzakere süreci haksızlık bu yaptığını kabul et 🤣
- +1 yıl
@ErtuğrulKARTAL evet haksızlığa karşı dimdik duralım savunalım dayanışma şarttır bak işte önemli bunlar :)
- +1 yıl
Cevap vermeme hakkı her zaman vardır.
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL haksızlığı yapan kişinin bu denli susması bir çok şeyi beraberinde getirir akıllara acaba ne olmuş olabilir ki
- +1 yıl
@Tuğberk_Bey çok fazla düşünmemek gerek
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL ben düşünmüyorum da acaba senin düşünmen gerek haksızlık yaptığından dolayı bir kopukluk seziyorum seninle 😉
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Çok fazla ilişkim olmadığı için sadece keşke daha önce tanısaydım dediğim 1 kişi oldu. Oda bula bula bir eroinmanı buldu kısmet
13 Yorumla- +1 yıl
Bu olaya sevinmiş gibisin :D
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL Aksine üzülüyorum onun için ilk adımı ben atıp biraz daha erken davransaydım belki böyle bir son olmazdı diye, kendi kendime vicdan yapıyorum. .
- +1 yıl
Mukadderat.. belkilerle yürümez bu işler.
Vallaha bana daha giden gelen ommadı , tesislerimiz açıktır bir zahmet ugrayın lütfen 🤣
118 Yorumla- +1 yıl
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler
- +1 yıl
Ne diyon hacıt
- +1 yıl
Geldim, ben de konuştum bir şey demedim yüzeysel eleme yapıyorsunuz diyorum.
Cidden mi ya? - +1 yıl
1xper için fazla gözlem.
- +1 yıl
Niye kapandığını da anlamış olduk, iyi günler dilerim
+1 yılGenelde daha iyisi oldu. Gelen gideni aratırsa beddualar totomuza denk gelmiştir
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaha :D iyiydi bu
Gidene kal demem daha iyisi gelecek zaten peki sen derdin
12 Yorumla- +1 yıl
Cevap vermek zorunda mıyım acaba
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Her seferinde çıta yükseldi ve şu an arşa dayandığı için yalnızım sjsjs
13 Yorumla- +1 yıl
Ne çıtası o :D
- +1 yıl
Tamam söylemeyiz, önce bana bi söyle hele 😅
+1 yılBirinden ayrıldıktan sonra hemen başkalarına kosmadigim için bilemicem
12 Yorumla- +1 yıl
Mükoo 😌
- +1 yıl
Gelen gideni aratırmaz. Giden unutulur.
+1 yılPişman olduğum tek bir ilişkim oldu. Diğerleri olmasa da olurmuş.
14 Yorumla- +1 yıl
Neler neler pisicik :D
- +1 yıl
Sğaaa ne la 😃
- +1 yıl
Soru değildi o zaten, bana ne
- +1 yıl
Aferin 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılHer ikisi de oldu hayata inişler çıkışlar vardır, bazı dönemler o kişiden daha iyisini buldum onunla mutlu oldum öyle ama bazı insanlar cidden değerliler ve özeller öyle diyim.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHiç kıyaslamadım insanları ancak tecrübe ettiğim kadarıyla kötü olan biri benim hayatımda olmaz çıkartırım gelenide sakla samanı ayırt ederek ancak alırım o yüzden kişiye göre değişiyor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yıl10 Yorumla
+1 yılBu tamamen şans kimi hayatına girer güzel olur kimi girer dersin az öteye git. Ben hayatımı zora sokacak sıkıntı olacak kimseyi uzun süre yanımda tutmadım tutmamda.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Kalan kişiye ne bıraktığı ile alakalı.
Izdırap bıraktıysa aratmaz.
Neşe, mutluluk ve kahkaha bıraktıysa aratır.
10 YorumlaBu detaya ben çok takılmadım hiç
15 Yorumla- +1 yıl
😅😅 yorum yok sarı
- +1 yıl
Ne güzel anlaşıyoz :D kdfksj
- +1 yıl
Ufff hemde nasıl (hiç sevmem) djdksjdj
İlişkimi öncekiyle kıyaslamadım hiç, giden gittiği gün biter aramam aratmam , yeniyle yeni hayatlar hayaller☺️
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılHiç kıyaslama yapmadım. İyi kötü kişiye göre değişebilir ben tecrübe dedim
10 Yorumla Arayacak olsam zaten hala beraber olurdum 😄
10 YorumlaGideni unutamadıysan, her gelen o gideni aratır. Gelenle olayın bir alakası yok yani…
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılHer zaman daha iyisi oldu ve daha iyisi geldi.
10 Yorumla Yoğurdu üfleyerek yer misali. Daha iyi oldu. Ama hală nirvanaya ulaşamadık😊
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılGiden gitmiştir gittiği gün bitmiştir. Hayır aratmaz aksine daha iyileri çıkar.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Hiç gideni aramadım. Bir kıyasta yapmadım.
Olanla mutluyum.10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGiden gitmiştir, dönerse benimdir dönmezse hiç benim olmamıştır 😂
Benim olan her zaman daha değerlidir. Önceki sonraki kıyaslaması yapmam. Hshssh10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Gelenler hep daha iyiydi. Attan inip jete bindim ben. 😎
12 YorumlaHiç ilişkim olmadı begendiklerimi tanıyınca soğuyorum😅
10 YorumlaHer insan farklıdır, yeni iliskimde gideni aramadim hiç bir zaman.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhayır gelen gidenden daha iyi oluyor çünkü öncekinde yaptığım hatalardan tecrübe kazandığım için seçimimi daha iyi yapıyorum.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Gelen giden durumu yaşamadığım için 😃 bilemiyorum arkadaşlık olarak düşünürsek arkadaşlarımı değiştirmedim eklenen oldu
10 Yorumla
+1 yılGelen her zaman daha iyisi oldu
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s +1 yılDaha iyisi oldu, keşke daha erken tanısaydım
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel
Yok kızardı arasam.
16 Yorumla- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Mecazi anlamda yani
- +1 yıl
Anlıyorum.
+1 yılBence cogu zaman daha iyisi gelir, cunku artik neyi istemedigini daha cok farkina varirsin. Ona gore de secersin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılBu yaşıma geldim kimsenin elinden tutmadım daha
18 Yorumla- +1 yıl
Adam çarpılacak hsdha
- +1 yıl
Bak çok ciddiyim hep omuzuna attım elimi
- +1 yıl
🙄 askerlik arkadaşı gibi mi
- +1 yıl
Yok el omuzdan biraz aşağı sarkıyor penaltı gibi düşün elle oynama var
- +1 yıl
fjdj detaya gerek yoktu :D parmak uçlarını merak etmemiştim
- +1 yıl
Ben parmak uçları demedim farkındaysan ellerim dedim 🤣🤣
- +1 yıl
Ellerinde ne var? Parmak. Parmaklarında ne var? Parmak uçları :D
- +1 yıl
He he dediğin gibi 🤣🤣
+1 yıl1 tanesi hariç hepsi bir öncekinden çok daha iyidi
10 YorumlaHiç aratmadı çok şukur. Aratsa da hemen ayrılırım.
10 YorumlaDaha önce hiç eskisi ve yenisi şeklinde kıyaslama yapmadım 🤔
10 Yorumla
+1 yılBen kendimlee her zaman aramı iyi tutmaya çalışırım.
11 Yorumla- +1 yıl
Her zaman gelen gideni aratır. Bu açık bir gerçektir.
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Gelen gideni aratmadı daha iyisini de bulamadım
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 37b cevap paylaştı. İlişkilerim her daim stabilidir
12 Yorumla- +1 yıl
Nasıl bir başarı bu, wooow djdj
Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı. Giden oldu gelen olmadı 🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Ahaha bu da iyiymiş 😅
Daha iyisi oldu
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Tecrübe yok henüz 😅
22 Yorumla- +1 yıl
Şanslı şey djdj
+1 yılGelen gideni arattı hep
10 Yorumla
+1 yılOlmadı. Direkten döndü kaç kere.
10 Yorumla
+1 yılDaima dolduruluyor birilerinin yeri
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Gelen olursa değerlendiririz 🤣
10 YorumlaGelen gideni aratmadı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKimseyi kimsenin yerine koymadım
10 Yorumla
+1 yılBen sadece yorum okuyom
10 Yorumla
+1 yılGelen o kadar güzel ki giden aklıma dahi gelmiyor
10 YorumlaGeçmişi unuturum baz almam anı yaşarım
10 Yorumla
+1 yılNe giden oldu ne gelen ve gelende gideni aramazdım
10 Yorumla
+1 yılGelenler gideni arattı.
10 Yorumla- Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İlişkilerinizde gelen gideni arattı mı hiç yoksa daha iyisi mi oldu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 