Sevgilimden ayrılmak istiyorum ama boşlukta hissettiğim icin ayrılamıyorum ne yapmalıyım?

1 senelik ilişkim var ama sevgilime karşı eskisi gibi hissedemiyorum artık onunla öpüşmek midemi bulandırıyor veya buluşmak istediği zaman sürekli bahane üretip buluşmuyorum
2 kere ayrıldım ve tekrar barıştık onla sevgiliyken mutlu değilim ama ayrılıncada mutlu olamıyorum zorla bir ilişki yürütüyorum ve bu durumdan çok sıkıldım ayrılıncada boşlukta hissedip sürekli ağladığım için de ayrılamıyorum ne yapmalıyım?
Sevgilimden ayrılmak istiyorum ama boşlukta hissettiğim icin ayrılamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla