1 senelik ilişkim var ama sevgilime karşı eskisi gibi hissedemiyorum artık onunla öpüşmek midemi bulandırıyor veya buluşmak istediği zaman sürekli bahane üretip buluşmuyorum
2 kere ayrıldım ve tekrar barıştık onla sevgiliyken mutlu değilim ama ayrılıncada mutlu olamıyorum zorla bir ilişki yürütüyorum ve bu durumdan çok sıkıldım ayrılıncada boşlukta hissedip sürekli ağladığım için de ayrılamıyorum ne yapmalıyım?
2 kere ayrıldım ve tekrar barıştık onla sevgiliyken mutlu değilim ama ayrılıncada mutlu olamıyorum zorla bir ilişki yürütüyorum ve bu durumdan çok sıkıldım ayrılıncada boşlukta hissedip sürekli ağladığım için de ayrılamıyorum ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer