AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Bence bu uyarıyı ciddiye al. Sevse zaten kendini sana begendirneye ispatlamaya çalışırdı. Seçimini yap.
hayır saçma sapan ortamcı birsürü kızla konuşan kişilere ilgi suymak yerine seni gerçekten sevebilecek birine ilgi suysan daha mutlu olursun
Seni üzerim diyorsa inan buna, üzer. Böyle dediği halde beraber olursan da, çabuk değersizleşirsin gözünde, sevgi tek başına yetmiyor
😆😆😆 adam sana seni seviyorum deyip diğer kızları bıraksaydı ondan tiksinirdin ezik görürdün değil mi seni güzel bir yere yatırıp... Gör sen
Bence üzülme diye hayır demek yerine o cümleyi kurmuş (karaktere bağlı değişiyor bazen hoşlanan bazende hoşlanmayan diyor)
aşkım kötü çocuk triplerini mi çekeceksin hadi ordan et. yok ben kötüyüm yok seni üzerim. Üzerde yani boş ver bence
Ahahha komik misin ya seni saf bulmuş bana gitmessin diyo ben seni parmağımda oynatirim diyor sorman bile hatan hadi ordan et yoluna gitsin
yani kendi agziyla soylemis zaten benim karakterim yok diye bi erkek gercekten sevse boyle yapmaz sevmeyi denerdi azicik bile karakteri olsaa
Sen de farkındasın seni sevmediğini ama bir yandan da kabul etmek istemiyorsun
Hayır bence seviyo ama geçmişinden dolayı denk olmadığımızı düşünüyo...
Öyle olsa geçmişi geride bırakıp temiz sayfa açmak istemez mi seninle?
Temiz sayfa diiiimiii? sonunda pozitif bir yorum yaaaaaa herkes kötü şeyler söylüyo bana
Demek istediğim o temiz sayfayı açmak isteseydi açardı. Umudun olduğu sürece beklentide olacaksın maalesef
Açmaktan korkuyo bence ben ona yardım etsem açabilir
sevmiyor ondan baska erkek mi yok neden olmayınca tek kişiye bağlı kalıyorsun ki ele geç
Ben yıllardır onu bekliyorum öyle bana göre değil pazardan erkek seçmek
kimse sana pazardan seç demiyor zaten silkelenmeye ihtiyacın var bir insanı bir yere kadar beklersin olmuyorsa olmuyordur acı veriyor ama belki o da başka birine aşıktır kendini hirpalamanin bir anlamı yok bu kadar lafı dalga amaçlı değil senin için söylüyorum bence bitirmelisin kolay olmaz ama olması gereken bu sevseydi çoktan olurdu zaten çocuğu da suçlamıyorum o da birini sevmek zorunda değil ne de olsa demek istediğim böyle yasayamazsin çorap değiştirir gibi sevgili yap demiyo kimse zaten bitir sadece hayatına illa birileri girer cidden hayatınız tek bir kişiden ibaret değil senin hayatın senden ibaret o kadar hadi iyi geceler konuşmak istersen burdayım
Denemeden nasıl vaz geçeyim? ben onun başka bir kadının daha belinden tuttuğunu görmek istemiyorum şimdi denemezsem hep pişman olucam :( bana sarılsın istiyorum...
kırılma ama sen daha cok uzuluceksin be guzelim
Hiç mi umut yok ya
maalesef
istersen bana yaz cidden konuşabiliriz
Bırak diyosa bırak seni manipüle ediyor muhtemelen ters tepki verdirtiyor.
üzerim diyen erkek üzer... kahrolsan bile daha iyi...
Bak bazen ne kadar sevsen de boş ver etmen gerek bu senin için
Hee çok seviyo evlenir seninle mal mısınız kardeşim sikip atarım seni diyo kısaca
Başkası vardır ya da sana değer verdiği için senden vazgeçmiştir
Seni değil ilgiyi seviyor sen bana ilgi ver ve orada dur ben seni umursamam böyle takılalım
Klasik erko edebiyatı aynen kanka üzersin ne kadar boş bir adam konuşmayı bırak bununla
Boş insan acilen bırakmalı ve yeni aşklara yelken açmalısın
Kısa ilişki seviyordur belki veya çok kaptırdığın içindir
Bi erkeklerin bi yalanıdır. Sevmiyor seni bahanesi de bu
Ayyy tam Wattpad hikayesi gibiiiii hikayenin sonunda sana çok pis aşık olacak eminim
Sevmiyo işte sevse "temiz" olurdu sen de mal olma bırak cocugu üzülüceğin açık açık belli
Sevmiyor ama en azından seni kullanmayacak kadar da değer veriyor
Kankaaa bu soruyu o çocuk da sordu burada? aynı senin cümleni söyleyip sordu hatta
Acilll bakar mısın buraya bu soruyu ben sordum da , hesabımı kaybettim şimdi gördüm nerede hangi soru atar mısın lütfen?
Bu çok önemli benim için lütfen bu hesaba yarın filan giricem ben şimdi yatıyorum canım lütfen beni unutma :(
Askim o sen misin soruyu kaydetmedim ki cocugun sorusuna yazdim hatta dedim ki bi gun o kızın sevgisine muhtac kalacaksın dedim o da cevap verdi
Şey yazmisti hatta aldatan flörtöz biri tek kişiyle mutlu olabilir mi beni seven bi kız var cok masum cok guzel ama onu üzmekten korkuyorum falan yazmisti sonra da “beni kadın olarak görmüyor musun” diye senin öyle dediğini de yazmisti
Ohaa ya ciddi misin? dalga mı geçiyosun?
Ya nolursun eski bildirimlerinden falan soruyu bulup bana atar mısın? lütfeeen
iyi demişsin :( muhtaç kalsın bana
Hayir hayatim dalga gecmiyorum aksine ben soruların aynı kişi tarafından trol olarak yazıldığını dusundum yani her ikiniz de buraya soru yazmasina sasirdim
askim eski bildirimlere baktım yok ama cocuk soruyu ilk sordugunda ss almistim galerime bakınca gordum istersen onu atayım
Oluurr
Seni bekliyorum ha :/// beni unutma lütfen
Böyle diyen birinden hayır mı beklenir uzak dur
yok ben bir * arkandan kalmadk işler cevririm üzülürsün ve umrmda olmaz dio
Seni seviyor ama bazı korkuları olabilir vs seni kaybetme korkusu
Sence seviyor mu Allah aşkına
Sevsin ablaya :( nolur ki sevse beni ya yıllardır onu uzaktan izliyorum :( hep başkaları oldu bir hamle yapmak istiyorum
Ben senin için hayırlı değilim diyor
Ama ben kocam olsun istiyorum :(
Ahh ahh hayaller boş ver kızım sana başka erkek mi yok
Ben onu istiyorum :/
Issız adam oluyum derken İşsiz olmuş boş yapıyor.
Şu adama hakaret etmeyin artık yaa :( üzülüyorum
Şerefsiz got kılı demedim sakin ol
:(
Acele etme ve o çocuğu sal gitsin hayır gelmez sana ondan
İstemiyorum dayanamam şu an şu an bir şansım var eğer harekete geçmezsem onu başka bir kızla görücem :/ ve ben buna dayanamam yetti arttık
Uzak dur kızım harcar seni
Denememek korkaklık değil mi ama?
Sonradan pişman olacağına korkak ol daha iyi
Ya olmazsak ya olursak? ya o benim kocam olursa...
Aşık evlenmek istiyor
Seni istemiyor başından atmak için öyle söylüyor
Bence kıskandirabilirsin böylece anlarsın
Bence sevmiyor niyeti yok.
Wattpade güzel hikaye olur
Aşkın ölüp bitiyor 🥲😂
Aşkından
Hep klasik laflar Qmk
Her erkek üzmeye zaten meyillidir..
Açık açık söylemiş daha neyin peşindesin
Açıkça söylemiş işte 😂
Soytarılardan uzak dur
Sevmiyor, sevse öyle demezdi.
Hep aynı yalan klasik
Nasıl bir yalan bu? Anlatır mısın abi? yani sen söylerken mesela böyle bir yalanı niçin söylüyosun?
Yani ben söylemedim de bu klasiktir yani kızdan kurtulma bahanesi ben seni üzerim sen daha iyilerini hak ediyorsun sorun sende değil bende
Ama birlikte bile değiliz ki benden niye kurtulsun
O zaman çapkın biri demek ki gözü dışarda
cekıngen bırı mısın?
Evet
burcun ne
oğlak
senle uzunca konusalımmı ne dersın
Hayır derim
kırdın ıcten bır ıstektı :(
Sorun içten olup olmaması değil benim istememem :)
bazen soru cevap yapmakta guzeldır :)
He aynen seviyo aşık sana
Seviyor aşık
:( dalga geçince ne geçiyo ki abla eline çok üzülüyorum ben
Sorunun ne kadar mantıksız olduğunu yüzüne vurmak istemezdim
Ama belki seviyodur abla sadece geçmişinde bir sürü kızla görüştüğü için temiz değilim dedi. Belki temiz olsaydı benim gibi bana gelecekti onu kast etmiş olamaz mı?
Yok yakınken unut gitsin
Sevmiyor. Nedenini sorma
Hayır sevmiyorrr
Kibarca istemiyorum demiş aslında
Sevse bunu diyecek cesareti bulamaz
Cok seviyo gibi
Üzüleceksen ol ne diyelim şimdi
Issız adam sanıyo kendini postala
Seni sevmiyor üzmemek içinde böyle söyluyor
Sevmiyor sadece bahane
ay sence seviyo olabilme ihtimali var mı kız
Senin sevgin hoşuna gidiyor olabilir