Sevdiğim kız beni bayıyorsun beni sıkıyorsun dedi

Arkadaşlar kızla tanıştım hoslandim çok iyi sohbet etmeye başladık işte birbirimize gece mesajları falan yazıyorduk kız biraz muhafazakar dindar bende öyleyim, sonra işte kız resim yolluyodu çay içerken falan ben öyle yolluyordum ardından bir gün annem telefonumu almış kızla konuştuğumu görmüş... işte kıza kimsin nesin diye sormuş o sırada twitter adresimden konuşuyordum kızda anlattı girdim baktım message me de neler sormuş işte kız terbiyeli cevapladı ardından o gece annemden telefonu aldım sonunda kızdan özürdiledim onu sorguya çektiği için kız sorun yok tatlı bir kadın zaten dedi

ondan sonra bir saat sonra Napıyosun dedi cevap veridğimde cevap vermedi beni gene en sevdiğine emanet edermisin sordum cevap yok belki yarın konuşşak iyi olur dedim cevap şu oldu uff iyi geceler bb

ardından bügün cuma tebriği yazdım kırgınsak barışalım dedim bütün gün siklemedi mesaj gelmedi şimdi akşam mesaj yazdım nerde kırdım hatam nedir nasıl özürdileyim benden uzak dur yeter dedi

:S

sonra ise Beni Bayıyorsun Beni Sıkıyorsun

Sevgililerim bile beni bu kadar sıkmadı böyle birşey yazdı galiba bu son cümleyi hatırlamıyorum sinirimden

Seni çok sevdiğim için özürdilerim dedim baymadığım zaman yazarsın ondan sonra yazmadı bir cevap ne yapmam lazım fikirleriniz nelerdir Ablalar abiler cevaplarınız bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Hatta REGL doneminde yani adet doneminde olabilir diye dusundum zaten daha once bir sevdigi vardi bunu biliyorudm ama iste cok yakinlastik bana tatlisim falan diyordu saclarin uzunken cok tatli keske su anda beraber cay icebilsek gibi sozler kullaniyordu ve son yazdigi o kelimeler canimi acitti benim daha once sevgilim olmadi bende biraz muhafazakar biri oldugum icin yakinlasna kizlari reddettim hatta okulda beni opmeye kalkan kiza tokat attim dindar biriyim ama bu kiza vuruldum asik oldum
Güncellemeler
+1 yıl
ve bana Beni bayiyorsun, Beni sıkıyorsun, eski sevgililerim bile böyle sıkmadı demesi

ayrıca seni nerde kırdım dediğimde sen beni kıramazsın demesini anlayamadım rica etsem özellikle bayan ablalarımadn kardeşlerimden bunu bir empati yapmalarını ve tam olarak durumun ne olduğunu bundan sonra nasıl bir yol çizmem gerektiği konusunda tavsiyelerde bulunmalarını istiyorum gerçekten gururum kırıldı ona son sözüm seni baymadığımda yazarsın oldu
Sevdiğim kız beni bayıyorsun beni sıkıyorsun dedi
Cevapla