Hediye almayan erkek arkadaşa rahatsız olduğumu nasıl söylerim, onu nasıl değiştiririm?

4 yıllık bir ilişkim var ve ailem baskıcı olduğu için sakladım hep. 1 senedir uzaktan ilişki yürütüyoruz.

Sevgilimim tüm doğum günlerini kutladım, özel günlerimizi kutladım hediyeler aldım. Ama o böyle şeyleri saçma buluyor ve çok uzun zamandır bana hiç hediye de almıyor. Bende bıraktım almayı ama onun imkanı varken basit bir şey bile almıyor.

Bunca sene çiçek bile aldıramadım, çiçek ne ya almam ben çiçek diyor.

Doğum günlerim de hep uzakta oluyoruz ve bu onun işine geliyor ve bana hediye almıyor. Ben ona alıyorum ama.

Şimdi hediye konusu açıyorum, ailen görür diye eve bir şey gönderemiyorum diyor ama bence bahane. Ben diyorum bir şey olmaz.

Kafeye götürüyorum burası çok havalı bir yere benziyor ben girmem böyle tiki yerlere diyor kahve de sevmem diyor. Bence para harcamak istemiyor ama bir ihtiyacın olursa söyle bana diyor.

Hediye için bir şeye ihtiyacın var mı diye soruyor bana benim bir ihtiyacım olsa da söyleyemeyeceğimi biliyor.

Uzun oldu biraz biliyorum ama bu durumdan rahatsız olduğumu nasıl anlayabilirim, nasıl davranmalıyım ona ve aileme ilişkimizi açıklamali mıyım onun benim iicn bir şeyler yapmasını istiyorum artık. Sözde yapıyor ama sozdr sanırım ben alistiridm onu.

Hesap öderken bile bı o bı ben ödüyoruz hep.

İşine mi geliyor bunlar hep. Helppp :(

Hediye almayan erkek arkadaşa rahatsız olduğumu nasıl söylerim, onu nasıl değiştiririm?
Cevapla