Erkek arkadaşımın doğum günü hediyesini sevmediğim için benimle konuşmuyor, sizce kim haklı?

Erkek arkadaşımla 8 yıldır birlikteyiz. Öğrencilik yıllarımızda tanıştığımız için özel günleri genelde çok basit şekilde kutladık; bazen fırsat olursa dışarıda yemek yiyerek, çoğu zaman da farklı şehirlerde yaşadığımız için sadece mesajla. Öğrencilik döneminde durumumuz olmadığından buna çok takılmıyordum.

Fakat zamanla etrafımda sevgililer günü, yıl dönümü veya doğum günlerinde sürprizler yapan, hediyeler alan çiftleri gördükçe kendimi değersiz hissetmeye başladım. Bu yıl ilk defa bu konunun beni rahatsız ettiğini, özel günlerin benim için özel hissettirmediğini erkek arkadaşıma nazik bir şekilde söyledim.

Doğum günümde bana ilk kez bir hediye aldı; ama bu, hazır hediye paketleri hazırlayan bir markadan alınmış kupa, kahve ve defter setiydi. Yanlış anlaşılmasın, mesele kesinlikle fiyatı değil, ikimiz de çalışıyoruz. Sorun, hediyenin bana özel düşünülmemiş olmasıydı. Sanki sadece “hediye aldım” demek için geçiştirilmiş gibi hissettirdi.

Bunu dile getirdiğimde erkek arkadaşım darıldı ve bana artık hiçbir şey almayacağını söyledi. Halbuki ben onun doğum gününde uzun süredir istediği ve sık sık dile getirdiği bir şeyi özellikle seçip hediye etmiştim.

Sizce haklı mıyım, yoksa fazla mı alınganlık yapıyorum?

Erkek arkadaşımın doğum günü hediyesini sevmediğim için benimle konuşmuyor, sizce kim haklı?
Cevapla