Erkek arkadaşımın doğum gününde hediye almasam cimri olduğumu düşünür mü?

10 gün önce benim doğum günümdü ve kendisi kuru kuru yalnızca bir kazak almış. Doğum günün kutlu olsun dedi verdi. Ne biür yemeğe götürdü ne de bir pasta aldı. Bende açıkçası çok kırıldım. Durumu olmasa böyle bir şey yapsa sorun olmaz ama durumu da var. Çok üzüldüm ve içimden şu an ona hediye almak gelmiyor. Hediye almasam bana cimri mi der? Ne yapmam lazım, hediye alsam mı?
Erkek arkadaşımın doğum gününde hediye almasam cimri olduğumu düşünür mü?
Cevapla