4 yıllık erkek arkadaşım doğum günümde hediye almadı. Üzüldüğümü ona belli etmeli miyim?

Arkadaşlar doğum günümü mesaj olarak kutladı ama hediye vs bi jest bi sürpriz hiçbişi yapmadı ve üzüldüm açıkçası sizce ona belli etmeli miyim nasıl davranılır?

Güncellemeler
+1 yıl
Benim öyle bi pahalı bişi beklentim yokki ne bilm 2 liralık keke mum dikse ben okeyim yeter ki içinden gelsin
4 yıllık erkek arkadaşım doğum günümde hediye almadı. Üzüldüğümü ona belli etmeli miyim?
Cevapla