3 ay önce nişan attım çok kötü bir nişanlılık dönemi geçirdim?

1 sene nişanlı kaldım nişanlım ilgiliydi evet ama günden güne ondan soğudum yalanlarından sıkıldım bıktım ailesinin ilgisiz oluşundan ben borç öderken deli gibi onların hiçbir şey yapmamasından bıktım 31 yaşıma giricem ayrıldık zor olmadı çoktan bitmişti bende zaten şimdi biriyle tanıştım maddi durumu iyi kendisinin işi var bende evlenmek istiyorum çeyizim tam herşryim tam bende anne olmak sevmek sevilmek istiyorum acele mi ediyorum biraz daha beklemeli mi?

3 ay önce nişan attım çok kötü bir nişanlılık dönemi geçirdim?
Cevapla