Eşim beni aldattı ama ben çok seviyorum ve bırakamadım siz olsaydınız ne yapardınız?

eşim benden boşanmak istedi bir kaç ay önce sonra bir ay sonra falan barıştık herşey çok iyiydi ama bigün telini bana verdiğinde kurcaladım ve silmeyi unutmuş olduğu bir resmi gördüm kızla beraber tam ayrıldığımız dönemlerde çekilmiş o kız yüzünden beni bırakmak istemişti hesap sorduğumda o anlık bişeydi sana kızgındım o yüzden oldu dedi beni çok sevdiğini affetmemi söyledi ben sineye çektim ama unutamıyorum şu an bana karşı çok iyi siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Eşim beni aldattı ama ben çok seviyorum ve bırakamadım siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla