Sevgilim beni aldatıp yalan söylediği için onu aldatıp ayrıldım. Siz olsanız ne yapardınız?

Ona çok değer veriyordum beni başkası için bıraktı ve o kızdan umduğunu bulamayınca yakıp yıktığı insana bana geri döndü. Karşıma 3 hafta sonra bir çocuk çıktı ve beni çok güzel sevmeye başladı sevgilimi de yaptığı şeyle birlikte unuttum ve o gece o çocukla birlikte olduk sevgilimden de ayrıldım. Kürkçü dükkanına çevirdiği insana dönmesin bir daha saygımdan aldatmayıp güvenip sarıldığım anları hiçe saydı ve beni aptal yerine koyduğu için bende ona olan sadakatimi bozdum. Siz olsanız ne yapardınız

Sevgilim beni aldatıp yalan söylediği için onu aldatıp ayrıldım. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla