Sevgilimin yalanını yakaladım siz olsanız ne yapardınız?

10 aylık bir ilişkimiz vardı başlarda bir. Şey yoktu eski sevgilisi mesaj atti hemen bana attı falan bende normal olarak o kız ile alakalı sorular sordum bana hiç bize gelmedi ailemle ayak üstü tanıştı falan dedi kız ailesinin evinde bile kalmış, başka bir kız ile mesajını görmüştüm bu kim diye sordugumda liseden eski bı arkadaşım arada görüşürüz demişti ama kız f*ckbuddysi çıktı, bana hediye kolye almıştı aylarca taktım ve o kolyeyi eski sevgilisine almış ve veremediği için 2yil sonra bana verdiğini öğrendim bunların hepsine telefonunda rastgele kendime fotoğraf atarken gördüğüm bir fotoğraf yüzünden telefonunu kurcalayarak öğrenmiş oldum ve bütün mesajlar konuşmalar duruyordu ve bende ağzıma geleni söyleyip yalan üzerine bir ilişki yürütmeyeceğimi soyleyip ayrıldım bana küfür ve hakaret etti telefonuma falan bakma bir daha diye sonra ayrıldığımi idrak edince yalvarıp özür dilemeye basladi , sürekli arayıp mesaj atıyor ağlarken ses kayıtları atıyor cevap vermeyi düşünmüyorum fakat siz ne yapardınız böyle bir durumda?
Sevgilimin yalanını yakaladım siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla