Sevgilinizin yalanını yakalasanız ne yapardınız?

2 Senelik bir ilişkim var. Sevgilim 39 yaşında ve ben 20 yaşındayım. Sevgilimin 16 yaşında bir oğlu var. Sevgilim aynı zamanda benim patronum. Oğlu Beni sevmediğini açıkça belli ediyor, ben sırf sevgilim için katlanıyorum Ergenliktendir alttan al diyorum kendime. Bir gün somut bir şey olmamasına karşın oğluyla birlik olup benim arkamdan iş çeviriyorlar gibi hissettim. Bu şüphelerim o kadar çok büyüdü ki en son dayanamadım sırf artık içim rahatlasın diye benim olmadığım bir ortamda konuşmalarıni ses kaydına aldım. (O hafta final haftamdı ve sevgilime finallerim olduğu için işleri biraz aksattığımın farkında olduğumu ama finallerim biter bitmez işlere eskisi gibi yükleneceğimi söyledim o da beni anladığını, finallerimin benim için daha önemli olduğunu, işleri düşünmemi istemediğini söyledi.) Ses kaydında oğluna benim işleri önemsenmediğimi bi triplerde olduğumu falan söylüyordu. Bu beni üzdü ama ona bir şey söylemedim ve kendi içimde affettim onu. Daha sonra bi akşam beni evime bıraktıktan sonra arabada ikisinin benim hakkımda konuştuğuna dair kurt düştü içime. Ertesi gün arabanının yol kamerasının içindeki görüntüleri bilgisayarıma aldım ve beni eve bıraktıktan sonra ne konuştuklarını dinledim. Benden şüphelendiğini, instagramdan konuştuğum biri olabileceğini söyledi oğluna. Benim geçen gün eski sevgilime (çalıştığım yerde mecburen aynı ortamdayız) baktığımı, hatta gün boyu gözümü eski sevgilimden hiç ayırmadığımı söyledi. Çok ağrıma gitti çünkü böyle bir şey yok. Oğlu da "baba o kızın sana bi yanlışı dokunacak olursa gırtlaklarım onu" dedi ve sevgilim hiç ama hiçbir şey söylemedi "girtlaklarım" demesine. O onu yapamaz dedi. Onun götü yemez onu yapmaya dedi. (Bugüne kadar yüzüme karşı asla argo konuşmadı çok seviyeli bir ilişkimiz var) Beni aldatsa benimle uğraşmaya kalksa ayrılır sikime bile takmam dedi. Oğlu da "baba sen çok yüz verdin ona, sanki o olmasa işler yürümeyecekmiş gibi, o olmasa yaşayamazsın gibi davrandın" dedi. Sevgilim de "Ben öyle davranmadım, ben sana öğretmeye çalıştım işi sen öğrenmedin öğrenseydin onun üstünde bu kadar şey olmazdı" dedi. Bir şekilde yakalamamız lazım konuşuyolar mı eski sevgilisiyle dedi sevgilim. Daha sonra oğlu benim açık giyinmemden rahatsız olduğunu söyledi sevgilime."o benim umrumda değil ben sana laf gelsin istemiyorum ne hali varsa görsün yoksa" dedi ve sevgilim sen ne biçim konuşuyosun diyemedi resmen sustu ve ona hak verdi. Öğrenmemin Üzerinden 1 hafta geçti hala bilmiyor. Çok kafama takıyorum uyku uyuyamaz oldum. Konuşmak istediğimi söyledim sakin bir yere gittik ve açıkca oğlunun bizim her aramızdaki herhangi bir şeyden haberi var mı dedim yok dedi. Benden şüphelendiğin oldu mu dedim hayır dedi. Sana güveniyorum dedi. Açık giyinme mevzusunu açtım oğlum seni düşünüyo senin iyiliğini istiyo dedi. Sence benim seni aldatmaya götüm yer mi ve biz ayrılsak sikinde olur mu dedim ve çok kızdı. Sinirliyim kusura bakma dedim. İstersen her şeyi yaparsın, senden ayrılmak istemem dedi. Siz olsanız söyler misiniz
Sevgilinizin yalanını yakalasanız ne yapardınız?
Cevapla