Eşim beni aldattı, evi dağıtıp bıçak çektim, boşanıyorum siz olsanız ne yapardınız?

Biz 5 yıllık evliyiz ve 2 yaşında bir çocuğum var beni kendisinin söylediği şekilde tek gecelik aldatmış Bunu öğrenince bütün evi dağıttım camları indirdim onu da bir güzel patakladım sonra bütün eşyalarımı topladım ailemin yanına geldim ve boşanma dilekçesi hazırlattım boşanacağım siz de olsanız ne yapardınız bir de beni aldattığı kadın da benden 10 yaş büyük kendinden de büyük

Eşim beni aldattı, evi dağıtıp bıçak çektim, boşanıyorum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla