Sevgilimle ayrıldım ama benimle asla ve asla barışmıyor ama arasam açıyor yazsam cevap verıyor?

Bana işte hiç üzülme hep mutlu ol mutluluğunu göreyim dıyor. Yeşil ışık yakar gbı ilgi veriyor arada ama asla tekrar birlikte olmak istemediğini söylüyor. Neymiş eski sevgilisiyle de böyle olmuş sonra engellemiş onu ve artk konusmıyolarmış bizde aynı şey olmasınmış benim yüzünden hiç solmasınmış.. 3aydır instası acıktı gizlemiş takipçi azaltıyo ve tlf beni sildi. Ve ailevi problemlerim var dün agladım üstüme gelme dedi. Anlat dedim istemiyorum dedi beni azarladı ve tersledi. İşe gidicem cvp vermezsem yazıp siliyosun lütfen uzatma dedi🙄 napmaya çalışıo bu

Sevgilimle ayrıldım ama benimle asla ve asla barışmıyor ama arasam açıyor yazsam cevap verıyor?
Cevapla