Sizce biz tekrar konuşur muyuz? Bana mesaj atar mı yine?

Bu bey bana hoşlandığını itiraf etti. Eski iş arkadaşım kendisi. Ben duygum var ama çapkın diye güvenemediğim için arkadaş çerçevesinde kalmak istedim. O da bana ben senden çok etkileniyorum, çok yükseliyorum, arkadaşça davranamam artık benden uzak dur dedi. Ben de zor olacak ama uzak dururum dedim. 2-3 gün sonra da ben sana kırgın kızgın değilim sadece yıpratıyoruz birbirimizi, hayati bir durum olmadıkça iletişime geçmeyelim dedim. Görüldü attı. Ne diyorsunuz? Sizce biz tekrar konuşur muyuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Eeee ne diyorsunuz?
Sizce biz tekrar konuşur muyuz? Bana mesaj atar mı yine?
Cevapla