Kadınlar sevmesini asla bilmezler kadınlari sevmemek lazım haksizmiyim?

Kadınlar aşk konusunda sevgi konusunda berbatlar aşık olan aşkından ölen bir kadın hiç görmedim erkekleri yaşlandırdiniz hiç bir şekilde sevmeyide bilmiyorsunuz derdiniz bitmiyor ölecez gidecez sizinlemi ugrasacaz biz kadınlar aşık olmaz ağlamaz ayrılık acısı çekmez kalpsiz duygusuz insanlar kadınlar sevmeyi bilmezler aramazlar mesaj atmazlar merak etmezler kiskanmazlar acı cekmezler aglamazlar duygusuzlar ben hiç aşk acısı çeken kadın görmedim hepsi mutlu mesut yaşıyor kendi kendilerine aşık olmayı sevmeyi bile bilmiyorlar bu kadarmi gururlarina düşkünler bunlar aşk gururdan daha önemli ama kızlar duygusuz hiç askindan ağlayan kız görmedim hepsi duygusuz vicdansız zalim bundan sonra da seversem namerdim kadınlar aşk nedemek onu bile bilmezler terketmekten başka bildikleri bir şey yok terkedincede asla geri gelmiyorlar erkek olsa arar mesaj atar özür diler aşkı için mücadele eder kadınlar asla aramıyor hemen bitiriyor o kadar yaşanan şey çöp oluyor seven kadın nasıl başkasına gider seven kadın terketmez engellemez silmez gitmes bırakıp gitmes 9 yıllık ilişkim vardı köpek gibi sevdim gitti ayrılır ayrılmaz başkasına gitmiş o gittiği herifde buna eziyet etmiş eski sevgilini engelleyeceksin demiş ya ben yapsam aynisini yobaz der başkasını bulmuş birde ayrılır ayrılmaz hicmi hatırım yoktu hiç mi sevmedin koskoca yıl hiç mi aşık olmadin kadınlar aşık olmaz sevmez kadınlar ağlamaz hiç aşkından ağlayan kadın görmedim Allah belanızı versin sevmeyeceksin kadınları asla sevmeyeceksin abi tecrübe var çekip gidecek nasılsa başkasına gitmese bile seni terkedecek gidecek ne gerek var lan sevmeye canım yanıyor ya
Kadınlar sevmesini asla bilmezler kadınlari sevmemek lazım haksizmiyim?
Cevapla