Sevgilime günde birkaç kez "nasılsın" diye sorunca "neden sorup duruyorsun" dedi detayları okur musunuz?

ben aslında son günlerde iyi hissetmiyorum. sevgilime mesajla falan yazdım. ona da gün içinde birkaç kez nasılsın diye soruyorum.

öncekiler kadar canlı yazmayınca ben de "bugün durgun musun" diye sordum

"neden sorup duruyorsun iyiyim ya, kötü mü duruyorum, hep aynı soru" diye yazdı ben de kötü hissettim tabii

onunla konuşmak için ve onu merak ettiğim için sorduğumu söyledim, anladım canım dedi

ben mi hatalıyım?

Sevgilime günde birkaç kez "nasılsın" diye sorunca "neden sorup duruyorsun" dedi detayları okur musunuz?
Cevapla