Bir ilişkim var o asker ben öğretmenim. Deprem bölgesinde konteyner kentte yaşıyoruz ve onun karargahının içerisinde bulunuyor yaşadığımız alan. Yani askerlerle biz memurlar içiçeyiz resmen. 2 ay önce bir ilişkiye başlamıştık yaklaşık on gün sürdü çünkü çok fazla dedikodu çıktı. Ona gidip bu kız sana yaramaz diyenler oldu. Bana gelip onun takılmadığı kız kalmadı diyenler oldu. Ama bir çoğu da yalandı. Bizi çekemeyen bazı düşmanlarımız da var. Ben de çare olarak eve çıkmayı düşündüm ve şu an eve çıkmak üzereyim. O da bu dedikodulardan dolayı ilişkimizi kesmişti ve biz olursak dışarıda oluruz ancak burada yürümez demişti. Şimdi ben eve çıkınca tekrar konuşmaya başladık. O da ev bakıyor çıkacak eve. Bana ilişkimizin gizli gitmesinin daha doğru olduğunu söylüyor. Sen buradan gidince 2-3 gün sonra unutulursun ama ben hala Taburda çalışmaya devam edeceğim diyor. Onun tayin olmasına 1,5 yıl var benim 2,5 yıl var. Ben de dedim ki eninde sonunda ortaya çıkacak o zaman ne olacak? Onu o zaman düşünürüz diyor. Kimsenin etkisi olmadan birbirimizi tanıyalım akışına bırakalım plan yapmayalım zaten her şey olacağına varacak diyor. Beni dedikodularla uğraştırma gözünü seveyim diyor. Kabuğuna çekilsin herkes bi durulsun ortalık meydana çıkmayı o zaman düşünürüz. Bu yaşananlar beni de mağdur etti sen değil başkası olsa yine gizli yaşamak istiyorum ilişkimi artık. Sen de haklısın seni de anlıyorum ama diğer türlüsünü denedik olmadı ne olacağımızı zaman gösterecek diyor. Şimdi ben bu insana güvenip evde görüşüp tanımalı mıyım haklı mı? Yoksa bu işin altında başka bir şey mi aramalıyım? Ilk ilişkiye başladığımızda çekinmeden benimle ortalıkta gezdi, arkadaşlarıyla tanıştırdı ama sonrası hüsran oldu tabi… bu işin sonu ne olur bilmiyorum…
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHalk arasında bir tabir vardır Bilmem Hiç bilir misin Tabii ben Halk arasında kullanılan tabirleri pek dinlemiyorum ama mantımdan geçirdiğim zaman sadece onun doğru olup olmadığını inanmak istiyorum askerler Evet derler ya işte hani gittikleri yerde illaki rahat durmaz bir el altından bir sevgili yapar veya bu tarz şeyler çok söylenir bilmiyorum Hani ben askerlik yapmadım Bunun için de bu duyguyu bilemem ama yine de sen çok fazla güvenme derim Yani olabilir Çünkü insan evladı Aslında bunu erkek kadın diye ayırmayalim da insan evladı diyelim
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu işten hayır gelmez bence. Gizli olalım kısmı da bana anlamsız geldı ama gizli olsan bile plan yapmayalım demek filan ciddi okmadıgıbı gösteriyor. Sen ya yine lü kadar var dıye düşünürken karşındaki plan yapmayalım diyor. Böyle ilişki olmaz bence
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDışardan bir göz olarak bana tüm söylediklerin bahane gibi geliyor. Kötü bir ortam varsa millete bu benim hatun dersin, millet de dikkat eder. Gizli kalmasından yanaysan da olan yapmayalım diye eveleyip gevelemezsin. Niyetinin ciddi okmadıgı ortada, normalde böyle bi şeye yorum yapmam ama sen tayinine kadar düşündüğün için yazasım geldi. Karsındaki kişi seninle ciddi bir gelecek hayali kurmuyor. Şunu yap demek bana düşmez ama her ne karar vereceksen bil ki karşındaki kişi ciddi değil, bunu aklından çıkartma
Cevap sahibi+1 yılAşkın önünde insanlar engel olamaz. Bence asıl küçük bir yerde yaşarken insanların bilmesi gerekir. Bozulmadıgı ıcın öyle konuşan birisi olan yapmayalım demez. Takılalım, gönlümüzü eğlendi rejim kimse de bilmesin demek istemiş ama sen kaptırmıssın kendini ne yazık ki
+1 yılÖncelikle deprem bölgesi derken benim yaşadığım ilçede görev yapıyorsun seni anlıyorum yani sana tavsiyem onu karşına al konuş beni istiyorsan nikahı basalım istemiyorsan sen yoluna ben yoluna diyebilirsin.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Abla askerlere güvenme ön yargili olacam ama cidden askerdeki olanlara guvenme
Ve sanki bisey gizliyor gibi23 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılBana güvenilir gelmedi ama doğru olabilir. Ama şöyle bi durum var gerçekten sevmenin olgunluğunu bilen biri insanlara takılmaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılNe saçma insanlarız dimi aşko 😂😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Niye yasak mıymış birbirini seven iki kişi diğerlerine ne ki ve kimin ne dediğinin de bi önemi olmalı tabi ciddi ciddi düşünüyosa böyle olmazdı bence
02 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılHakikaten cocugun namusunu kirletme gizli yaşayın:)
02 Yorumla- +1 yıl
Cok ciddi bence
Delimisin cocugum sen adama asik olmuşsun o da bunu nasil killanirim derdinde :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılSizin ilişki için değil ama çoğunlukla erkek tarafından ilişkinin gizlenilmek istemesi diğer kızların ondan uzaklaşmamasını sağladığı içindir
011 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHenüz güven aşamasına ulaşmamış ve gelecek vaat etmeyen bir ilişki gibi duruyor, bunu gün yüzüne çıkaracak olan onunla geçirdiğiniz süre zarfı olucaktır, eğer manipüle olmaz iseniz
Cevap sahibi+1 yılBu söylemler pek inandırıcı gelmiyor, eğer beni mutlu eden nedenler var ise herşeyi herkesi karşıma alabilirim, kendi hayatım ile ilgili aldığım kararlar sadece beni ilgilendirir, insanlarin söylemleri bir vızırtıdan fazlası değildir
- +1 yıl
Baş edemiyorum dedi tabur çok kalabalık. Evlenmek istiyorum bu kızla nasıl biri diye tek tek sormuş kapıdaki askerlere. Ya demiş kız yemek yapıyor kültürlü güzel dikişimi dikti konteynerımı temizledi sohbeti hoş işve cilve her şey var demiş. Tam evlenilecek kız demiş. Benim kulağıma bir kaç kişiden geldi bu dedikleri. Sonra bazı insanlar ve askerler “abi sen napyon ya o kız burada 1/2 kişiyle adı anıldı ne ciddi düşünmesi diyince bu bir süre daha dik durmaya çalıştı ama yapamadı. Çareyi uzaklaşmakta buldu. Sonra bana da onunla ilgili yalan yanlış şeyler geldi. Gözlemledi düşündü 1 ay benim de konteynerkentten eve çıkacağımı duyunca tekrar yazdı. Çünkü baştan beri hep biz olursak dışarıda oluruz burada bizim işi ilerletmezler demişti. Hatta ilk benle ilgili dedikodu duyduğunda ortak tanıdığımız bizi tanıştıran bir abiye demişki” abi bırakırım demiyorum ama yorulurum. Sürekli birileri bişey diyor bizim burada zor benim bu kızı eve çıkartmam gerek demiş” yani kafam çok karışık erkek ve gururu var tabur komutanı kendisi ağırlığı var onu da anlıyorum. Emrindeki askerlere karı kız işinden dedikodudan uzak durun derken kendisi böyle bir konuda konuşulduğu için rahatsız oldu. Özetle durum bu
Cevap sahibi+1 yılYinede olumlu bir bakış açısı değil, bunu zaman tescilliyecek umarım hakkınızda hayırlısı olur
Cevap sahibi+1 yılBu zamanda böyle kızı üzmek onun kaybı olur, bu değeri hissediyorsa zaten herşeyi göze almalı
Cevap sahibi+1 yılYinede her şey ciddi leşmeden manüpule olma aşırı bağlılık ayrılık gibi sonuçlarda sende yıkıcı darbeler bırakır, ben isterim ki kimse üzülmesin sende üzülme, Şimdilik çıkmam gerekiyor sohbetiniz için teşekkürler sağlıcakla kalın
Gizli Üye(36-45)+1 yılDedikleri dogru olabilir de sana nasi yaklastigi onemli belki senle ciddi ya da sadece seks odakli
19 Yorumla- +1 yıl
Evet haklısınız denemeden göremeyeceğim insanlar hemen güvenme diyor ama o da kendince haklı. Ona da hak verenler çok. Baş edemiyorum dedi tabur çok kalabalık. Evlenmek istiyorum bu kızla nasıl biri diye tek tek sormuş kapıdaki askerlere. Ya demiş kız yemek yapıyor kültürlü güzel dikişimi dikti konteynerımı temizledi sohbeti hoş işve cilve her şey var demiş. Tam evlenilecek kız demiş. Benim kulağıma bir kaç kişiden geldi bu dedikleri. Sonra bazı insanlar ve askerler “abi sen napyon ya o kız burada 1/2 kişiyle adı anıldı ne ciddi düşünmesi diyince bu bir süre daha dik durmaya çalıştı ama yapamadı. Çareyi uzaklaşmakta buldu. Sonra bana da onunla ilgili yalan yanlış şeyler geldi. Gözlemledi düşündü 1 ay benim de konteynerkentten eve çıkacağımı duyunca tekrar yazdı. Çünkü baştan beri hep biz olursak dışarıda oluruz burada bizim işi ilerletmezler demişti. Hatta ilk benle ilgili dedikodu duyduğunda ortak tanıdığımız bizi tanıştıran bir abiye demişki” abi bırakırım demiyorum ama yorulurum. Sürekli birileri bişey diyor bizim burada zor benim bu kızı eve çıkartmam gerek demiş” yani kafam çok karışık erkek ve gururu var tabur komutanı kendisi ağırlığı var onu da anlıyorum. Emrindeki askerlere karı kız işinden dedikodudan uzak durun derken kendisi böyle bir konuda konuşulduğu için rahatsız oldu.
Cevap sahibi+1 yılCok sacma ya evlilik niyetiyle gorusuyoruz dese kimse yapmaz laf
Cok dirayetsiz biri
Ayrica sende baska askerlerle gorustun mu- +1 yıl
Hayır asker değil ama memur biriyle görüştüm. Zaten ilk tanıştığımızda taburdan kimseyle olmamış olması gerek şartı vardı. Çünkü taburdan biriyle olan bir kızla olamam yediremem kendime diyordu. Sadece yaşadığımız konteynerkentten bir kişiyle 2 hafta kadar flört etmiştik taa Eylülde. Bir de Buranın yerlisinden biriyle görüştüm ama konteynerkentte yaşamıyordu o. Bunun dışında göz koyup ulaşamayan (kedi ciğere mundar der misali) askerler de vardı. Yediremediler herhalde çocuğu doldurdular. O da kimseye güvenmiyor en yakınına bile. Çünkü onlara anlattığı bazı şeyleri de başkalarından duydu o. Karım olursa askerle aynı masaya oturtmam derdim hep haklı çıktım dedi. Kim olursa olsun çevremden kimseyle tanıştırmam artık gizli tutarım diyor.
Cevap sahibi+1 yılO zaman ugrasmana gerek yok baska erkek mi yok
Sende evlenme niyetindesin sanirim baya hizlisin😀
Cevap sahibi+1 yılSen niye bu kadar acelecisin😀
Cevap sahibi+1 yılNe ogretmeniydin
Cevap sahibi+1 yılNeden bu kadar hizli surec istiyosun
Gizli Üye(36-45)+1 yılAçıkçası bazı mesleklerden olanlara hiç güvenmem sana da tavsiyem bu
04 Yorumla- +1 yıl
Askere güvenme diyorsun… ben de hep öyle düşünüyordum ama bu başka. O da Tarih öğretmeni aslında ve kültürsüz biri değil görüp geçirmiş birisi
Cevap sahibi+1 yılAnladın bir başka kolluk kuvveti daha var
- +1 yıl
Polis
Cevap sahibi+1 yılBingo
- Aşk İlişkileri konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılhaklı
16 Yorumla- +1 yıl
cunku bir ilişkinin bilinmesi akraba arkadaş farketmez ciddi olunmadan herkes nazar değdirir aranız bozulur ayrıca ondan hoslanan ve senden hoslanan karsı cins ayırmaya kalkar dedikodu ve kızlar kızların düşmanı kıskanclık cıkarabilir en dogrusu ciddi bir adım olmadan kimsenin bilmemesi mutlulugunuz bozulur
- +1 yıl
evet okudum bence haklı cunku baksanaa bilinmesi aranızı bozms
- +1 yıl
Ciddi düşündüğünü soyluyormu
Takılmadigi kız yok demişler ve hala berabersin
01 Yorumla- +1 yıl
Yalan ama biliyorum. Onu bana diyenlerden biri eski sevgilim biri eski arkadaşım ( düşmanım) ahajja. İnsanlar onu hep karı kız konularında emrindeki askerleri uyaran dedikoduyu sevmeyen sert ve karakterli bir komutan olarak biliyorlar ben de o yüzden onunla olmayı kabul ettim hiç asker istemememe rağmen. Benim de 1-2 kısa süreli flörtüm oldu ama bazı çekemeyenler ve dedikoducular etrafa yalan yanlış şeyler yaydı beni kötü kız gibi gösterdiler küçük yer. Bunlar da onun kulağına gitti o da rahatsız oldu o yüzden de sürdüremedik. Ama aslında biz anlaşıyorduk gayet. O yüzden gizli kalsın zarar görmeyelim dedikodu çıkmasın tekrar canımız sıkılmasın derdinde. Benim kafama da yatıyor haklı ama çekiniyorum da
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence gizli tutmaya ne gerek var ki
08 Yorumla- +1 yıl
Bence değil seninle başta gezmiş tozmuş şimdi kimse bilmesin. başta bu tedbiri alacaktı ozaman. bişeylerin gizli kalmasını sevmem. bende şüphe oluşturdu
- +1 yıl
Zaten keşke baştan gizli olsaydık ne bileyim böyle olacağını diyor. Bu kadar laf geleceğini bilemedi o da ben de tahmin edemedim zaten buradan kimseyle adı duyulmamıl sevgilili olmamış bir insandı o öyle bilinir hep. Bunların başıma geleceğini biliyordum o yüzden istemedim çok fena kızlar var bana gelmez dedim diyor. Ama senin haklı olduğun yönler var itfraya da uğradın bu yüzden konuşuyorum hala diyor
- +1 yıl
Pek inandırıcı gelmedi bana da. başlamışsa arkasında dursun ilişkinin niyeti ciddiyse. başkalarının lafına göre mi hayatını yaşayacak
- +1 yıl
Karar senin hayat senin.
- +1 yıl
Evet haklısınız hayat benim. Dik durmayı denedi aslında ama Baş edemiyorum dedi tabur çok kalabalık. Evlenmek istiyorum bu kızla nasıl biri diye tek tek sormuş kapıdaki askerlere. Ya demiş kız yemek yapıyor kültürlü güzel dikişimi dikti konteynerımı temizledi sohbeti hoş işve cilve her şey var demiş. Tam evlenilecek kız demiş. Benim kulağıma bir kaç kişiden geldi bu dedikleri. Sonra bazı insanlar ve askerler “abi sen napyon ya o kız burada 1/2 kişiyle adı anıldı ne ciddi düşünmesi diyince bu bir süre daha dik durmaya çalıştı ama yapamadı. Çareyi uzaklaşmakta buldu. Sonra bana da onunla ilgili yalan yanlış şeyler geldi. Gözlemledi düşündü 1 ay benim de konteynerkentten eve çıkacağımı duyunca tekrar yazdı. Çünkü baştan beri hep biz olursak dışarıda oluruz burada bizim işi ilerletmezler demişti. Hatta ilk benle ilgili dedikodu duyduğunda ortak tanıdığımız bizi tanıştıran bir abiye demişki” abi bırakırım demiyorum ama yorulurum. Sürekli birileri bişey diyor bizim burada zor benim bu kızı eve çıkartmam gerek demiş” yani kafam çok karışık erkek ve gururu var tabur komutanı kendisi ağırlığı var onu da anlıyorum. Emrindeki askerlere karı kız işinden dedikodudan uzak durun derken kendisi böyle bir konuda konuşulduğu için rahatsız oldu.
- +1 yıl
Evlenmek istediği kızı kapıdaki askerlere sormasın ayrı bişey zaten! bence senin kafan bile cok karışık
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. senin çoklu geçmişini öğrenince sadece f*ck modunda kalmak istiyor..
06 Yorumla- +1 yıl
@nazovski soruya bakarsan anlarsın...
@arttloadd şüphe en büyük kemirgendir..
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden sevgili olmak ayıp mı?
119 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGizli tutmak için demek ki sebebler var?
- +1 yıl
Açıkladım ama başta biz de meydanda yaşadık ilişkimizi benim daha önce görüştüğüm 2 kişi olmuştu kulağına çok dedikodu geldi bazıları iftira bel altıydı. O yüzden böyle oldu şimdi ise çareyi gizlilikte arıyor. Sana hak veriyorum seninle çok uğraştılar benimle de çok uğraştılar resmen adımızı çıkardılar sürecekse de bir müddet en azından gizli sürmeli sonrasına bakarız ben dedikoduya lafa gelemiyorum diyor
Cevap sahibi+1 yılBence iyi bir gözlemci ol.
Cevap sahibi+1 yılİlişkinizin boyutunu tam olarak bilmiyorum ama;
Sonuçta iki sevgilim oldu küçük bir yere rağmen, artık bu konuda bir tecrübeye sahip birisin..
Sonuçta asker bu kişi..
Şahsen ben olsam sevsem ve kararlı olsam, kim kime ne demiş umrumda olmaz.
Cevap sahibi+1 yılYa takılmalık bir etki ile ilişki menfaat vari bir durum olabilir..
Ya da tam olarak duygusal bir bağı yok..
Fırsat ilişkisi kolluyor..- +1 yıl
Baş edemiyorum dedi tabur çok kalabalık. Evlenmek istiyorum bu kızla nasıl biri diye tek tek sormuş kapıdaki askerlere. Ya demiş kız yemek yapıyor kültürlü güzel dikişimi dikti konteynerımı temizledi sohbeti hoş işve cilve her şey var demiş. Tam evlenilecek kız demiş. Benim kulağıma bir kaç kişiden geldi bu dedikleri. Sonra bazı insanlar ve askerler “abi sen napyon ya o kız burada 1/2 kişiyle adı anıldı ne ciddi düşünmesi diyince bu bir süre daha dik durmaya çalıştı ama yapamadı. Çareyi uzaklaşmakta buldu. Sonra bana da onunla ilgili yalan yanlış şeyler geldi. Gözlemledi düşündü 1 ay benim de konteynerkentten eve çıkacağımı duyunca tekrar yazdı. Çünkü baştan beri hep biz olursak dışarıda oluruz burada bizim işi ilerletmezler demişti. Hatta ilk benle ilgili dedikodu duyduğunda ortak tanıdığımız bizi tanıştıran bir abiye demişki” abi bırakırım demiyorum ama yorulurum. Sürekli birileri bişey diyor bizim burada zor benim bu kızı eve çıkartmam gerek demiş” yani kafam çok karışık erkek ve gururu var tabur komutanı kendisi ağırlığı var onu da anlıyorum. Emrindeki askerlere karı kız işinden dedikodudan uzak durun derken kendisi böyle bir konuda konuşulduğu için rahatsız oldu.
Cevap sahibi+1 yılSen ne işle meşgulsün ki?
Cevap sahibi+1 yılDaha yeni müsait olabildim..
- +1 yıl
Öğretmenim. Ama deprem bölgesinde olduğumuz için jandarmanın içindeki konteynerkentte yaşıyoruz. Herkes dipdibe özel hayat kalmadı resmen. O da jandarma hem orası onun iş yeri hem de orada yaşıyor ben gibi. Ondan herkes söz sahibi oldu dedikodu çıktı bir de sürekli konteynerına adam alan kızlar var düşüp kalkan. Saçma bir ortam bizimle ilgili dedikodu oldu sevmeyenler çekemeyenler de var iftira atanlar resmen kurtlar sofrası
Cevap sahibi+1 yılDertleşmek ister misin
Cevap sahibi+1 yılGizliden çıkmak için dedim bunu.
Cevap sahibi+1 yılBen seni etkilemek istemem, ama bir asker ile evlilik konusunda tereddüt ve daha olgun düşünerek hareket etmen gerekir..
Cevap sahibi+1 yılSen istiyorsan diye söyledim 😊
Cevap sahibi+1 yılÇıktım
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılzamanla ortaya cikar zaten merak etme
10 YorumlaGüvenme
18 Yorumla- +1 yıl
Dışarıdan bilenler genelde bu yorumu yapıhor ama dik durmayı da denedi Baş edemiyorum dedi tabur çok kalabalık. Evlenmek istiyorum bu kızla nasıl biri diye tek tek sormuş kapıdaki askerlere. Ya demiş kız yemek yapıyor kültürlü güzel dikişimi dikti konteynerımı temizledi sohbeti hoş işve cilve her şey var demiş. Tam evlenilecek kız demiş. Benim kulağıma bir kaç kişiden geldi bu dedikleri. Sonra bazı insanlar ve askerler “abi sen napyon ya o kız burada 1/2 kişiyle adı anıldı ne ciddi düşünmesi diyince bu bir süre daha dik durmaya çalıştı ama yapamadı. Çareyi uzaklaşmakta buldu. Sonra bana da onunla ilgili yalan yanlış şeyler geldi. Gözlemledi düşündü 1 ay benim de konteynerkentten eve çıkacağımı duyunca tekrar yazdı. Çünkü baştan beri hep biz olursak dışarıda oluruz burada bizim işi ilerletmezler demişti. Hatta ilk benle ilgili dedikodu duyduğunda ortak tanıdığımız bizi tanıştıran bir abiye demişki” abi bırakırım demiyorum ama yorulurum. Sürekli birileri bişey diyor bizim burada zor benim bu kızı eve çıkartmam gerek demiş” yani kafam çok karışık erkek ve gururu var tabur komutanı kendisi ağırlığı var onu da anlıyorum. Emrindeki askerlere karı kız işinden dedikodudan uzak durun derken kendisi böyle bir konuda konuşulduğu için rahatsız oldu.
- +1 yıl
bak söylenenler gerçek ya da değil önemli olan cesareti varsa ve sana güveni varsa zaten bunlar bir kulağından girer çıkar bu dedikodular yaşandı ya da yaşanmadı geçmiş geçmişte kalır cesaret edemiyor bunu sen ayrı eve çıksan da illa yine yaşayacak ileride bir gün herkes sizi yine öğrenecek ne kadar saklayacaksınız ki o yine bu sıkıntıları yaşayacak emin ol
- +1 yıl
Ya çok başında oldu ya beni tam tanımadan arkamda duramadı. Tanırsam kimsenin etkisi altında kalmadan sonrasında söyleyen eden olursa sustuturum gönül rahatlığıyla diyor belki de ya da unutulur zamanla diyor onu bekliyor. burada ömrümüz geçmeyecek tayin olup gideceğiz. Ya da diyor baktım bağlandım pat yüzüğü takar öyle ilan ederim diyor. Kafasındakilerini bilemeyiz hiç biri de olmayabilir
+1 yılBir egitimci bu kadar saf olamaz
03 Yorumla- +1 yıl
Ne olursa olsun sonucta insanlar hep konusur liseli ergen degilsin adam olan aslan gibi elinden tutar vr kimseyi konusturmaz
- +1 yıl
Baş edemiyorum dedi tabur çok kalabalık. Evlenmek istiyorum bu kızla nasıl biri diye tek tek sormuş kapıdaki askerlere. Ya demiş kız yemek yapıyor kültürlü güzel dikişimi dikti konteynerımı temizledi sohbeti hoş işve cilve her şey var demiş. Tam evlenilecek kız demiş. Benim kulağıma bir kaç kişiden geldi bu dedikleri. Sonra bazı insanlar ve askerler “abi sen napyon ya o kız burada 1/2 kişiyle adı anıldı ne ciddi düşünmesi diyince bu bir süre daha dik durmaya çalıştı ama yapamadı. Çareyi uzaklaşmakta buldu. Sonra bana da onunla ilgili yalan yanlış şeyler geldi. Gözlemledi düşündü 1 ay benim de konteynerkentten eve çıkacağımı duyunca tekrar yazdı. Çünkü baştan beri hep biz olursak dışarıda oluruz burada bizim işi ilerletmezler demişti. Hatta ilk benle ilgili dedikodu duyduğunda ortak tanıdığımız bizi tanıştıran bir abiye demişki” abi bırakırım demiyorum ama yorulurum. Sürekli birileri bişey diyor bizim burada zor benim bu kızı eve çıkartmam gerek demiş” yani kafam çok karışık erkek ve gururu var tabur komutanı kendisi ağırlığı var onu da anlıyorum. Emrindeki askerlere karı kız işinden dedikodudan uzak durun derken kendisi böyle bir konuda konuşulduğu için rahatsız oldu. işin özü bu
Gizli Üye(30-35)+1 yılO karargahta seni ne güzel öpüyodur
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHakli
01 Yorumla- +1 yıl
Güvenme diyenler de var siz neden haklı buldunuz peki?
+1 yılHaklı bence
11 Yorumla- +1 yıl
Neden sizce?
+1 yılYazar mısın
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer