Sevgilim şartlardan dolayı ilişkimizi gizli tutmak istiyor sizce haklı mı? Siz olsanız böyle bir durumda ne yapardınız?

Bir ilişkim var o asker ben öğretmenim. Deprem bölgesinde konteyner kentte yaşıyoruz ve onun karargahının içerisinde bulunuyor yaşadığımız alan. Yani askerlerle biz memurlar içiçeyiz resmen. 2 ay önce bir ilişkiye başlamıştık yaklaşık on gün sürdü çünkü çok fazla dedikodu çıktı. Ona gidip bu kız sana yaramaz diyenler oldu. Bana gelip onun takılmadığı kız kalmadı diyenler oldu. Ama bir çoğu da yalandı. Bizi çekemeyen bazı düşmanlarımız da var. Ben de çare olarak eve çıkmayı düşündüm ve şu an eve çıkmak üzereyim. O da bu dedikodulardan dolayı ilişkimizi kesmişti ve biz olursak dışarıda oluruz ancak burada yürümez demişti. Şimdi ben eve çıkınca tekrar konuşmaya başladık. O da ev bakıyor çıkacak eve. Bana ilişkimizin gizli gitmesinin daha doğru olduğunu söylüyor. Sen buradan gidince 2-3 gün sonra unutulursun ama ben hala Taburda çalışmaya devam edeceğim diyor. Onun tayin olmasına 1,5 yıl var benim 2,5 yıl var. Ben de dedim ki eninde sonunda ortaya çıkacak o zaman ne olacak? Onu o zaman düşünürüz diyor. Kimsenin etkisi olmadan birbirimizi tanıyalım akışına bırakalım plan yapmayalım zaten her şey olacağına varacak diyor. Beni dedikodularla uğraştırma gözünü seveyim diyor. Kabuğuna çekilsin herkes bi durulsun ortalık meydana çıkmayı o zaman düşünürüz. Bu yaşananlar beni de mağdur etti sen değil başkası olsa yine gizli yaşamak istiyorum ilişkimi artık. Sen de haklısın seni de anlıyorum ama diğer türlüsünü denedik olmadı ne olacağımızı zaman gösterecek diyor. Şimdi ben bu insana güvenip evde görüşüp tanımalı mıyım haklı mı? Yoksa bu işin altında başka bir şey mi aramalıyım? Ilk ilişkiye başladığımızda çekinmeden benimle ortalıkta gezdi, arkadaşlarıyla tanıştırdı ama sonrası hüsran oldu tabi… bu işin sonu ne olur bilmiyorum…

Sevgilim şartlardan dolayı ilişkimizi gizli tutmak istiyor sizce haklı mı? Siz olsanız böyle bir durumda ne yapardınız?
Cevapla