3 yıllık ilişkide sevgilimin beni herkesten saklaması normal mi, siz olsanız ne düşünürdünüz?

3 yıldır düzenli güzel bir ilişkim var fakat erkek arkadaşım beni herkesten saklıyor kendisi biraz da muhafazakâr bir tip. Mesela arkadaşları falan beni bilmiyor sadece 1-2 yakın tanıdığı ve ablası biliyor onun dışında kimse örneğin dışarı çıktığımızda el ele asla gezmiyoruz asla samimi davranmıyoruz birbirimize karşı sebebini sorduğumda ise yarın öbür gün ilişkimiz insanların ağzında sakız mı olsun kendi içimizde yaşıyoruz işte ne güzel diyor

3 yıllık ilişkide sevgilimin beni herkesten saklaması normal mi, siz olsanız ne düşünürdünüz?
Cevapla